Ankara ve Bursa'ya Bahçeşehir geliyor!

Ankara ve Bursa'ya Bahçeşehir geliyor! Sinpaş Ankara ve Bursa'da yapacağı projeleri için Bahçeşehir Kolejleriyle ile anlaştı.
06.07.2011 - 09:07
Yazı Boyutu

Sinpaş GYO, Bosphorus City projesi içerisinde yer alan anaokulunun ardından Ankara ve Bursa projeleri içinde hayata geçireceği anaokulu ve özel ilköğretim okulları için de Bahçeşehir Kolejleri ile anlaştı. Anlaşma çerçevesinde Ankara Alacaatlı'daki proje içerisinde 10 bin metrekarelik özel ilköğretim okulu ve anaokulu yapılacak.Okulların 2012'de faaliyete geçmesi planlanıyor.

Bursa'nın en büyük konut projesi Bursa Modern'de ise öncelikle yeni öğretim dönemiyle birlikte eylül ayında Büyük Klüp içerisinde 1000 metrekarelik Bahçeşehir Koleji Anaokulu ve Çocuk Bilim Müzesi açılacak. Bursa Modern projesi içerisinde en kısa zamanda 10.000 metrekarelik Bahçeşehir Koleji özel ilköğretim okulu inşaatına da başlanacak.
Sinpaş GYO İletişim ve Reklam Koordinatörü Barış Ekinci, Sinpaş GYO müşterilerinin gerek ekonomik gerek sosyo-kültürel olarak yüksek bir profili olduğunu belirterek, "Müşteri odaklı pazarlama yaklaşımımız çerçevesinde, güvenilir, saygın ve başarısı ispatlanmış markalarla işbirliği geliştiriyoruz. Bu nedenle işbirliği yapmak için Bahçeşehir Kolejleri'ni tercih ettik" dedi. Bu işbirliğinin yeni projelerinde de devam edeceğini vurgulayan Ekinci, Bosphorus City'de 250 ailenin oturmaya başladığını, projenin Nisan 2012'de tamamıyla teslim edilmiş olacağını sözlerine ekledi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Fethiye'de belediye iskelesinin özelleştirilmesine tepki
29.03.2015 19:27
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir grup, Göcek Mahallesi'nde bulunan belediye iskelesinin özelleştirilmeye açılmasına tepki gösterdi ve eylem yaptı.
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000