Ankara Güney Park için ön talep topluyor

Ankara Güney Park için ön talep topluyor Sinpaş’ın kısa sürede satışa çıkacak projesi Güneypark’ın ön talep toplama süreci başladı
22.03.2012 - 14:53
Yazı Boyutu

Sinpaş'ın kısa sürede satışa çıkacak projesi Güney Park'ın ön talep toplama süreci başladı.

Sinpaş, tarihinin en büyük projesi olarak nitelendirdiği Güney Park'ın ayrıntılarını 28 Mart'ta açıklayacak.

Güney Park projesi, Ankara Çankaya Oran'da, milletvekili lojmanlarının karşısında, TRT'nin arka kısmında inşa edilecek. Projenin kurulacağı alanın büyüklüğü 1 milyon 800 bin metrekareyi buluyor.

Güney Park projesi Ankara Büyükşehir Belediyesi ile kat karşılığı yapılan Türkiye'nin en büyük kentsel dönüşüm projelerinden biri olacak.

Güney Park projesi 1,5 milyar dolarlık yatırımla hayata geçirilecek. Projenin satış değerinin 3 milyar TL'yi bulması öngörülüyor.

Sinpaş Yapı Endüstri ve Tic. A.Ş ve Ankara Büyükşehir Belediyesi ile imzalanan protokol çerçevesinde hayata geçirilecek olan Proje kapsamında 1.000 Adet Villa, 500 Teras ev, 24 ile 36 katlı yüksek bloklardan oluşan 4.500 çok katlı konut olmak üzere Toplam 6.000 konut yapılacak.

Firma Sinpaş Yapı
Proje Sinpaş Altın Oran Çankaya
Telefon 444 19 74
Adres Sinpaş Altın Oran Çankaya Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000