ANKA YAPI FİKİRTEPE’DE

ANKA YAPI FİKİRTEPE’DE KENTSEL dönüşümde son dönemin gündemdeki bölgesi olan Fikirtepe'de imar artışı inşaat firmalarının ilgisini çekiyor.
 
Yazı Boyutu

KENTSEL dönüşümde son dönemin gündemdeki bölgesi olan Fikirtepe'de imar artışı inşaat firmalarının ilgisini çekiyor. Bu firmalardan biri olan Anka Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Şaadet Temel, artan imar katsayısından dolayı olağanüstü bir hareketliliğin yaşandığı bölgede irtibat bürosu açtıklarını belirterek, "Arsa alımlarına ve kat karşılığı sözleşmeleri yapmaya başladık. Fikirtepe'de halihazırda anlaşmış olduğumuz büyük bir ada ile 300 hisseli bir arsa üzerinde proje çalışmalarına başladık" dedi.

Fikirtepe'de kentsel dönüşüm adı altında inşa edecekleri konutları hak sahiplerine en kısa zamanda teslim edeceklerinin altını çizen Temel, "Dünyaca ünlü mimarlar ve tasarımcılarla çalışmalarımıza devam ediyoruz" diye konuştu.

Sabah

Anka Yapı

444 38 99

http://www.ankagyo.com/

Firma Anka Yapı
Proje Evim Kadıköy
Telefon 444 38 11
Adres Evim Kadıköy Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu konutunun kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000