Öğrenciler kalacak yer arayışına başladı!
Cityscape Global 2015, 8 Eylül'de başlıyor
İstanbul'un trafiğini rahatlatacak proje geliyor!
TOKİ'den Kayabaşı'na 448 yeni konut!
Asıl Sünger Bob bizim kaleye benziyor!

Altın Vadi Rezidans İskenderun

Altın Vadi Rezidans İskenderun Altın Vadi Rezidans İskenderun'da fiyatlar 108 bin liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

2+1'den 6+2'ye kadar farklı daire seçeneklerinden meydana gelen Altın Vadi Rezidans'ta teslimler 2016 yılının Aralık ayında gerçekleştirilecek. Altın Vadi Rezidans'ta konutların alanları 85 metrekare ile 323 metrekare arasında değişiyor. Altın Vadi Rezidans'ta 2+1 dairelerin en düşük fiyatı 108 bin TL, 3+1 dairelerin en düşük fiyatı ise 179 bin TL olarak belirlendi. İskenderun'da konumlandırılan Altın Vadi Rezidans İskenderun'da her konut için otopark alanı tahsis ediliyor. 

Altın Vadi Residence İletişim Bilgileri;

Web: http://altinvadiresidence.com
Telefon: 444 4 960
0326 618 65 85
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Canpolat İnşaat
Proje Altın Vadi Residence
Telefon 444 4 960
Adres Altın Vadi Residence Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Ispartakule Evleri 1. Etap için teklifler verildi!
28.08.2015 12:20
İstanbul Emlak Konut Ispartakule Evleri 1.Etap 1. Kısım konut, ticaret ile çevre düzenleme inşaatları işi ihalesinin 2. oturumu tamamlandı.
Türk firmalarından Türkmen İnşaat Fuarı'na çıkarma
28.08.2015 11:46
Türkmenistan'ın en geniş katılımlı sektör fuarı olan Türkmen İnşaat-20015 Fuarı'na Türk inşaat firmaları damga vurdu.
Türk mobilyacılar, Çin’e çıkarma yapıyor!
28.08.2015 11:36
Üretici, ihracatçı ve alıcıların buluşacağı CIFF 2015 ve Furniture China 2015’e Türkiye’den 33 firma katılacak.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000