Akkent Konutları’nda 127 bin liraya!

Akkent Konutları’nda 127 bin liraya! Batıkent'te inşa edilen Akkent Konutları’nda konutların fiyatları 127 bin ile 242 bin 500 lira arasında değişiyor!
10.04.2010 - 21:06
Yazı Boyutu

 

Ünal Akpınar İnşaat tarafından Batıkent'te inşa edilen Akkent Konutları, Akkent 1 ve Akkent 2 olmak üzere iki ana bölümden oluşuyor.
Akkent 1 Sitesi, 36 bin metrekare arsa üzerinde 282 konuttan meydana geliyor. İnşaatına 2006'da başlanan sitede bir yılı aşkın süredir yaşam devam ediyor. Buradaki alanları 120 ile 175 metrekare arasında değişen konutların fiyatları 127 bin ile 242 bin 500 lira arasında değişiyor. Akkent 1 Sitesi'nde bin 100 lira taksitle ev sahibi olmak mümkün.
 
Akkent 2 Sitesi ise, 22 bin metrekare arsa üzerinde 180 konuttan oluşuyor. Yapımına 2008'de başlanan sitede 2009'un sonunda yaşam başladı. Alanları 135 ile 248 metrekare arasında değişen konutların fiyatları 158 bin ile 370 bin lira arasında değişiyor.
 

İletişim bilgileri
Web: www.akkent.com.tr
E-posta: info@akkent.com.tr
Tel: (0312) 566 11 11


 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Dünyanın en yaşlı insanı öldü
01.04.2015 10:45
2013'te Guinness Dünya Rekorları tarafından dünyanın en yaşlı kişisi kabul edilen Japon kadın Misao Okawa, 117 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Bahara yakışan mutfak ve banyolar Erica Serisi’nde…
01.04.2015 10:32
Seramik sektöründe, yıllardır inovatif, kaliteli ve farklı çözümler sunan Yurtbay Seramik, modern mutfak ve banyolar için farklı çözümler üretiyor.
Evora İstanbul'un o parseli de onaylandı!
01.04.2015 10:00
Evora İstanbul'un 102 ada 1 parselde bulunan alanının kısmi geçici kabulünün onaylandığı Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıklandı.
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000