Akkent Konutları’nda 127 bin liraya!

Akkent Konutları’nda 127 bin liraya! Batıkent'te inşa edilen Akkent Konutları’nda konutların fiyatları 127 bin ile 242 bin 500 lira arasında değişiyor!
 
Yazı Boyutu

 

Ünal Akpınar İnşaat tarafından Batıkent'te inşa edilen Akkent Konutları, Akkent 1 ve Akkent 2 olmak üzere iki ana bölümden oluşuyor.
Akkent 1 Sitesi, 36 bin metrekare arsa üzerinde 282 konuttan meydana geliyor. İnşaatına 2006'da başlanan sitede bir yılı aşkın süredir yaşam devam ediyor. Buradaki alanları 120 ile 175 metrekare arasında değişen konutların fiyatları 127 bin ile 242 bin 500 lira arasında değişiyor. Akkent 1 Sitesi'nde bin 100 lira taksitle ev sahibi olmak mümkün.
 
Akkent 2 Sitesi ise, 22 bin metrekare arsa üzerinde 180 konuttan oluşuyor. Yapımına 2008'de başlanan sitede 2009'un sonunda yaşam başladı. Alanları 135 ile 248 metrekare arasında değişen konutların fiyatları 158 bin ile 370 bin lira arasında değişiyor.
 

İletişim bilgileri
Web: www.akkent.com.tr
E-posta: info@akkent.com.tr
Tel: (0312) 566 11 11


 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Gelibolu Milli Parkı havadan görüntülendi!
21.04.2015 16:18
Anadolu Ajansı Çanakkale Kara Savaşları'nın 100. yılı törenleri öncesinde Gelibolu Yarımadası Tarihi Milli Parkı'nı havadan görüntüledi.
Fu Gayrimenkul 6 Mayıs’ta Sağlam Tapu’yu tanıtıyor!
21.04.2015 15:27
Fu Gayrimenkul’ün yeni ürünü Sağlam Tapu, 6 Mayıs 2015 günü düzenlenecek basın lansmanı ile tanıtılacak.
Otomatik açılan videoları nasıl engellersiniz?
21.04.2015 14:37
İnternette dolaşırken bir anda bilgisayarınızdan gelen bilinmedik bir ses ve açılması için tıklamadığınız videolardan sıkıldınız mı?
Toskana Orizzonte’de fiyatlar ne kadar?
21.04.2015 14:23
Emaar Türkiye ve Arıkan Yapı işbirliğinde inşa edilen Toskana Orizzonte’de fiyatlar 625 bin dolardan başlıyor.
Kepez'de yeni projeler start alıyor!
21.04.2015 14:20
Antalya Kepez’de bu yıl eğitim, sağlık, spor ve sosyal yaşam alanında olmak üzere toplam 7 proje temeli atılacak.
Bu müzede selfie çekinmenin ‘bir bedeli’ var!
21.04.2015 13:54
Danimarka'daki bir müze, üçayak ya da özçekim çubuğu kullanarak kendi fotoğraflarını çekmek isteyenlerden yaklaşık 750 lira talep ediyor.
İder Mobilya ile evinizi beyaza dönüştürün!
21.04.2015 11:55
Modern mobilya tasarımlarıyla yaşam alanlarınızı keyifli hale getiren İder Mobilya, yatak odalarınızı, Kanyon takımıyla güzelleştiriyor.
Arap - Türk Gayrimenkul Zirvesi, 25 Nisan'da başlıyor!
21.04.2015 11:46
Realty Port İstanbul, Hilton Convention Center'da Ortadoğu’dan gelen konuklarını ağırlayacak.
Yedinci projesini Aydos Ormanları’na inşa etti
21.04.2015 11:46
Başarır İnşaat’ın “Helenium” markasıyla hayata geçirdiği yedinci proje olan Helenium Boutique, Aydos Ormanı’nın eteklerinde inşa ediliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000