Akasya Acıbadem’de m2’’si 6 bin TL’ye daire!

Akasya Acıbadem’de m2’’si 6 bin TL’ye daire! Koru, Göl ve Kent etaplarından oluşan Akasya Acıbadem’de Akasya Kent etabında satış sürüyor. Kent etabında 600 konut bulunurken, konutlar metrekaresi 6 bin liradan satılıyor
06.09.2010 - 11:40
Yazı Boyutu


 
Saf Gayrimenkul tarafından İstanbul'un merkezi noktalarından Acıbadem'de hayata geçirilen Akasya Acıbadem toplam 1.525 konuttan oluşuyor. 182 bin metrekarelik alana kurulan Akasya Acıbadem projesinde 83 bin metrekarelik ticari alan ile 58 bin metrekarelik yeşil alanlardan oluşuyor.

Koru, Göl ve Kent etaplarından oluşan Akasya Acıbadem'de Akasya Kent etabında satış sürüyor. AVM, home-office ve rezidans dairelerden oluşan Kent etabında 600 konut bulunurken, konutlar metrekaresi 6 bin liradan satılıyor.
Akasya Acıbadem'de Koru etabının Mayıs 2011'de, Göl etabının Aralık 2011'de ve Kent etabının da Mart 2013'te tamamlanması planlanıyor.

Akasya Acıbadem'de tüm etapların ortasında Central Park bulunuyor. Burada Türkiye'de ilk kez bir böyle bir projede planlanan kumsallı havuz yer alıyor. Projede ayarıca fitness salonu, rekreasyon alanları, konferans salonu, golf sahası, ilköğretim okulu, alışveriş merkezi gibi alanlar yer alıyor. Akasya Acıbadem'de ayrıca çocuklar için Kidzania isminde bir tesis bulunuyor.


Akasya Acıbadem iletişim bilgileri
Web: http://www.ak-asya.com/
Tel:  0216 428 31 32

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Dünyanın en yaşlı insanı öldü
01.04.2015 10:45
2013'te Guinness Dünya Rekorları tarafından dünyanın en yaşlı kişisi kabul edilen Japon kadın Misao Okawa, 117 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Bahara yakışan mutfak ve banyolar Erica Serisi’nde…
01.04.2015 10:32
Seramik sektöründe, yıllardır inovatif, kaliteli ve farklı çözümler sunan Yurtbay Seramik, modern mutfak ve banyolar için farklı çözümler üretiyor.
Evora İstanbul'un o parseli de onaylandı!
01.04.2015 10:00
Evora İstanbul'un 102 ada 1 parselde bulunan alanının kısmi geçici kabulünün onaylandığı Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıklandı.
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000