Ahenk İstanbul Emin Evim nerede?

Ahenk İstanbul Emin Evim nerede? Emin Evim imzasıyla Beylikdüzü-Gürpınar'da hayata geçirilen Ahenk İstanbul projesinde toplam 500 konut yer alıyor
05.03.2013 - 15:19
Yazı Boyutu

 

Beylikdüzü Gürpınar'da yükselen Ahenk İstanbul projesi 6 katlı 8 blokta 500 konut ve 100 mağazadan meydana geliyor. 30 bin metrekarelik alana kurulan Ahenk İstanbul projesi Emin Evim imzası taşıyor. Projede yüzde 1 KDV avantajı sunuluyor. 
 
Emin Evim Ahenk İstanbul projesi 3 bin metrekare kapalı sosyal tesis alanına sahip Yüzde 68'i yeşile ayrılmış olan Ahenk İstanbul'da 1+1, 2+1 ve 3+1 daireler yer alıyor. 
 
 
 
Adnan Kahveci Mahallesi, İnönü Caddesi, No: 71 Gürpınar/Beylikdüzü adresinde bulunan Ahenk İstanbul projesi Doğa Koleji ve Hz. Ali Camii'nin yanı başında yükseliyor. E-5 Karayolu'na yakın bir konumda yer alan Ahenk İstanbul projesinin hemen karşısında Sanica bulunuyor.
 
Ahenk İstanbul projesinin çevresinde Kolan Hastanesi, Medicana Hastanesi, Beylikdüzü Belediyesi, Fen Lisesi, Marmara Park AVM ve Perla Vista AVM yer alıyor. 
 
Ahenk İstanbul Emin Evim İletişim Bilgileri;
 
 
Telefon: 0212 855 85 55
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Firma Emin Evim
Proje Ahenk İstanbul
Telefon 0212 855 85 55
Adres Ahenk İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000