Agena Park’ta 60 ay sıfır faizle! Hemen teslim!

Agena Park’ta 60 ay sıfır faizle! Hemen teslim! Kumuşoğlu İnşaat projesi olarak Esenyurt'ta inşa edilen Agena Park’ta yeni bir kampanya başlatıldı
21.04.2011 - 13:11
Yazı Boyutu

Kumuşoğlu İnşaat projesi olarak Esenyurt'ta inşa edilen Agena Park'ta yeni bir kampanya başlatıldı.

Kampanyaya göre, hiç peşinat ödemediği gibi 60 ay vadede sıfır faizle ödeme yapılabiliyor. Konut bedelinin yüzde 15'i 2011 yılının haziran ayında, yüzde 15'i de 2011 yılının eylül ayında ödeniyor.

Agena Park'ta 100-116 metrekare 1+1'ler 155 bin TL ile 165 bin TL arasında; 115-128 metrekare 2+1'ler 175 bin TL ile 198 bin TL arasında; 153-167 metrekare 3+1'ler 196 bin TL ile 253 bin TL arasında değişen fiyatlarla müşterilerine sunuluyor.
 

Projede yer alan 218 ile 231 metrekarelik 4+1 evlerin yüzde 18 KDV'sini Kumuşoğlu İnşaat ödüyor. Bu daire tiplerinin fiyatları ise 360 bin TL'den başlıyor, 445 bin TL'ye kadar yükseliyor. 2007 yılında Esenyurt'ta yapımına başlanan Agena Park'ta, konut teslimleri ve yaşam 2009 yılında başladı. 

 

Agena Park Evleri iletişim bilgileri
Web: http://www.agenapark.com/
E-posta: agena@agenapark.com
Tel: 0 212 450 25 50

Firma Kumuşoğlu İnşaat
Proje Agena Park
Telefon 0212 450 25 50
Adres Agena Park Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000