Agena Park’ta 60 ay sıfır faizle! Hemen teslim!

Agena Park’ta 60 ay sıfır faizle! Hemen teslim! Kumuşoğlu İnşaat projesi olarak Esenyurt'ta inşa edilen Agena Park’ta yeni bir kampanya başlatıldı
21.04.2011 - 13:11
Yazı Boyutu

Kumuşoğlu İnşaat projesi olarak Esenyurt'ta inşa edilen Agena Park'ta yeni bir kampanya başlatıldı.

Kampanyaya göre, hiç peşinat ödemediği gibi 60 ay vadede sıfır faizle ödeme yapılabiliyor. Konut bedelinin yüzde 15'i 2011 yılının haziran ayında, yüzde 15'i de 2011 yılının eylül ayında ödeniyor.

Agena Park'ta 100-116 metrekare 1+1'ler 155 bin TL ile 165 bin TL arasında; 115-128 metrekare 2+1'ler 175 bin TL ile 198 bin TL arasında; 153-167 metrekare 3+1'ler 196 bin TL ile 253 bin TL arasında değişen fiyatlarla müşterilerine sunuluyor.
 

Projede yer alan 218 ile 231 metrekarelik 4+1 evlerin yüzde 18 KDV'sini Kumuşoğlu İnşaat ödüyor. Bu daire tiplerinin fiyatları ise 360 bin TL'den başlıyor, 445 bin TL'ye kadar yükseliyor. 2007 yılında Esenyurt'ta yapımına başlanan Agena Park'ta, konut teslimleri ve yaşam 2009 yılında başladı. 

 

Agena Park Evleri iletişim bilgileri
Web: http://www.agenapark.com/
E-posta: agena@agenapark.com
Tel: 0 212 450 25 50

Firma Kumuşoğlu İnşaat
Proje Agena Park
Telefon 0212 450 25 50
Adres Agena Park Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000