"O kart villa, yalı satın alır"
Genç mimarlar köy okullarına el attı!
Havaalanları arsa fiyatlarını yükseltiyor
"Ağa odası"nda konaklamanın bedeli 700 avro
Dev projenin "en ağır" parçası yarın yerleştirilecek

Adres Panorama 2'de haftanın fırsatı satılık 3 daire!

Adres Panorama 2'de haftanın fırsatı satılık 3 daire! Dumankaya İnşaat projesi olan Adres Panorama 2'de haftanın fırsatı olarak satışa sunulan konutların fiyatları 81 bin 900 liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

 

1- Lokasyon : Tuzla - Aydınlı
Emlak Tipi : Konut
Teslim Tarihi :  
Brüt m2: 59
Tip : 1+1
Bağımsız Bölüm No : 7
 
81 bin 900 TL
 
2- Lokasyon : Tuzla - Aydınlı
Emlak Tipi : Konut
Teslim Tarihi :  
Brüt m2: 66
Tip : 1+1
Bağımsız Bölüm No : 10
 
87 bin 300 TL
 
3- Lokasyon : Tuzla - Aydınlı
Emlak Tipi : Konut
Teslim Tarihi :  
Brüt m2: 69
Tip : 1+1
Bağımsız Bölüm No : 23
 
96 bin 300 TL
 
Dumankaya İnşaat İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.dumankaya.com
Telefon: 0216 393 08 86
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000