Ada Ankara’da 560 bin TL’ye daire!

Ada Ankara’da 560 bin TL’ye daire! Ankara Çayyolu’nda Polatlar&Lafen iş ortaklığı ile inşa edilen Ankara Ada projesinde, fiyatları 560 bin TL ile 1 milyon 960 bin TL arasında değişen dairelerin satışı devam ediyor
 
Yazı Boyutu

Ankara Çayyolu'nda Polatlar&Lafen iş ortaklığı ile inşa edilen Ankara Ada projesinde, fiyatları 560 bin TL ile 1 milyon 960 bin TL arasında değişen dairelerin satışı devam ediyor.

Ada projesinde çocuk oyun alanları, kreş, tenis kortu, basketbol ve golf sahası, yüzme havuzları, kardiyo, sauna, Fin hamamı dışında geniş yeşil alan, yürüyüş yolları ve havuz başı kafe yer alıyor.

Ada'da dairelerin yüzde 60'ı sahiplerini buldu. 104 konutlu projede 4+1 daireler 560 bin TL'den, 6+1 daireler ise 960 bin TL'den başlayan fiyatlarla satılıyor.

 

Ada Ankara iletişim bilgileri
Web: www.adaankara.com
E-posta: info@adaankara.com
Tel: 0312 238 23 56

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Hülya Avşar, Akkoza Simit Sarayı’nı açtı
26.05.2015 14:13
Akkoza Simit Sarayı’nı açan Hülya Avşar, simitçi oldu.
Komyapı yeni projelere start verdi
26.05.2015 13:14
Komyapı önemli projelere imza atarken, süresinden önce tamamladığı projeler ile de takdir toplamaya devam ediyor.
Viaport Marina’da Kubat ve Funda Arar rüzgarı esecek!
26.05.2015 12:49
Türkiye’nin en değerli yatırımlarından biri olan Viaport Marina’da 29 Mayıs’ta Kubat ve Funda Arar’ı ağırlayacak.
Era Gayrimenkul’ün İzmir ofisleri artıyor!
26.05.2015 12:20
ERA Ses Ofisi, İzmir-Karşıyaka bölgesinde ERA Türkiye’nin nitelikli gayrimenkul danışmanlığı felsefesine uygun olarak kapılarını açtı.
Dumankaya'dan kazandıran projeler!
26.05.2015 11:45
Dumankaya İnşaat, Dumankaya Dünyası farkıyla oturumculara eşsiz bir konfor imkânı sunarken yatırımcılar için de kazandıran projeler hayata geçiriyor.
Sultanbeyli’de tapu devir heyecanı!
26.05.2015 11:29
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sultanbeyli'nin tapu sorununun çözümü konusunda önemli bir adım atıldığını söyledi.
Avrupa Konutları Kale dükkan fiyatları
26.05.2015 10:40
Satışların tüm hızıyla devam ettiği projede fiyatlar 2 milyon 519 bin liradan başlıyor.
İnsanın dünyası su altına indi
26.05.2015 09:57
Jason De Caires Taylor’ın beton heykelleri Askeri Müze’de sergilenecek.
Artaş Grubu 30 milyon kişiyi ağırlıyor!
25.05.2015 13:40
ArenaPark, ArmoniPark ve Kayseri Park’ın tamamına sahip olan Artaş Grubu, bu üç AVM’de ayda 2.5 milyon, yılda ise 30 milyon kişiyi ağırlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000