"O kart villa, yalı satın alır"
Genç mimarlar köy okullarına el attı!
Havaalanları arsa fiyatlarını yükseltiyor
"Ağa odası"nda konaklamanın bedeli 700 avro
Dev projenin "en ağır" parçası yarın yerleştirilecek

69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR

69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR Ali Bostancı İnşaat tarafından Bursa Yıldırım'da hayata geçirilen Reel Evleri projesinde yer alan dairelerin fiyatları 69 bin liradan başlıyor.
 
Yazı Boyutu

30 blokta toplam 740 daire, AVM ve 15 dükkandan meydana gelen Bursa Reel Evleri projesinden yüzde 15 peşinatla ve 69 bin liradan başlayan fiyatlarla ev sahibi olmak mümkün.

Bursa Reel Evleri'nin sosyal olanakları arasında; otopark, çocuk parkı ve yüzme havuzu, basketbol sahası, voleybol sahası, kapalı oyun odaları, sosyal tesis dinlenme yerleri ve süs havuzu yer almakta.

Bursa Reel Evleri İletişim Bilgileri

Web adresi: www.bostancigrup.com

Mail: iletisim@bostancigrup.com

Telefon: 0 224 245 74 75

Faks: 0 224 249 18 78
 

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000