69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR

69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR Ali Bostancı İnşaat tarafından Bursa Yıldırım'da hayata geçirilen Reel Evleri projesinde yer alan dairelerin fiyatları 69 bin liradan başlıyor.
27.10.2011 - 16:54
Yazı Boyutu

30 blokta toplam 740 daire, AVM ve 15 dükkandan meydana gelen Bursa Reel Evleri projesinden yüzde 15 peşinatla ve 69 bin liradan başlayan fiyatlarla ev sahibi olmak mümkün.

Bursa Reel Evleri'nin sosyal olanakları arasında; otopark, çocuk parkı ve yüzme havuzu, basketbol sahası, voleybol sahası, kapalı oyun odaları, sosyal tesis dinlenme yerleri ve süs havuzu yer almakta.

Bursa Reel Evleri İletişim Bilgileri

Web adresi: www.bostancigrup.com

Mail: iletisim@bostancigrup.com

Telefon: 0 224 245 74 75

Faks: 0 224 249 18 78
 

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Orhan Veli Şiir Evi kapandı!
01.04.2015 11:16
Sahaf Şeref Özsoy’un özveriyle 2000 yılında açılan Orhan Veli Şiir Evi, kapandı.
Dünyanın en yaşlı insanı öldü
01.04.2015 10:45
2013'te Guinness Dünya Rekorları tarafından dünyanın en yaşlı kişisi kabul edilen Japon kadın Misao Okawa, 117 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Bahara yakışan mutfak ve banyolar Erica Serisi’nde…
01.04.2015 10:32
Seramik sektöründe, yıllardır inovatif, kaliteli ve farklı çözümler sunan Yurtbay Seramik, modern mutfak ve banyolar için farklı çözümler üretiyor.
Evora İstanbul'un o parseli de onaylandı!
01.04.2015 10:00
Evora İstanbul'un 102 ada 1 parselde bulunan alanının kısmi geçici kabulünün onaylandığı Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıklandı.
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000