69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR

69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR Ali Bostancı İnşaat tarafından Bursa Yıldırım'da hayata geçirilen Reel Evleri projesinde yer alan dairelerin fiyatları 69 bin liradan başlıyor.
 
Yazı Boyutu

30 blokta toplam 740 daire, AVM ve 15 dükkandan meydana gelen Bursa Reel Evleri projesinden yüzde 15 peşinatla ve 69 bin liradan başlayan fiyatlarla ev sahibi olmak mümkün.

Bursa Reel Evleri'nin sosyal olanakları arasında; otopark, çocuk parkı ve yüzme havuzu, basketbol sahası, voleybol sahası, kapalı oyun odaları, sosyal tesis dinlenme yerleri ve süs havuzu yer almakta.

Bursa Reel Evleri İletişim Bilgileri

Web adresi: www.bostancigrup.com

Mail: iletisim@bostancigrup.com

Telefon: 0 224 245 74 75

Faks: 0 224 249 18 78
 

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Artaş Grubu 30 milyon kişiyi ağırlıyor!
25.05.2015 13:40
ArenaPark, ArmoniPark ve Kayseri Park’ın tamamına sahip olan Artaş Grubu, bu üç AVM’de ayda 2.5 milyon, yılda ise 30 milyon kişiyi ağırlıyor.
Gemlik’te 2 bin 200 yıllık lahit bulundu!
25.05.2015 11:38
Bursa’nın Gemlik ilçesinde inşaat hafriyatında 2200 yıllık lahit ortaya çıktı.
Bülent Ersoy o kıyafetle bu kez pırlantacıya gitti!
25.05.2015 10:27
Bülent Ersoy, geçtiğimiz günlerde usta sanatçı Münir Özpınar’ın cenazesinde giydiği siyah kıyafeti ile pırlantacıda görüntülendi.
Ali Ege Ağaoğlu'nun doğum günü kutlandı!
25.05.2015 10:21
Ali Ağaoğlu'nun oğlu Ali Ege Ağaoğlu 2 yaşına bastı.
Londra'da ördeklere özel yol!
25.05.2015 09:27
Bazı ülkelerde kaldırımda yürümek bile zorken, bu şanslı İngiliz ördeklerin kendilerine özel yolu var!
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000