69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR

69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR Ali Bostancı İnşaat tarafından Bursa Yıldırım'da hayata geçirilen Reel Evleri projesinde yer alan dairelerin fiyatları 69 bin liradan başlıyor.
 
Yazı Boyutu

30 blokta toplam 740 daire, AVM ve 15 dükkandan meydana gelen Bursa Reel Evleri projesinden yüzde 15 peşinatla ve 69 bin liradan başlayan fiyatlarla ev sahibi olmak mümkün.

Bursa Reel Evleri'nin sosyal olanakları arasında; otopark, çocuk parkı ve yüzme havuzu, basketbol sahası, voleybol sahası, kapalı oyun odaları, sosyal tesis dinlenme yerleri ve süs havuzu yer almakta.

Bursa Reel Evleri İletişim Bilgileri

Web adresi: www.bostancigrup.com

Mail: iletisim@bostancigrup.com

Telefon: 0 224 245 74 75

Faks: 0 224 249 18 78
 

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bisikletliler de artık görünür olacak!
17.04.2015 17:28
Volvo Car İngiltere , bisikletlilerin yoldaki görünürlüğünü ve güvenliğini artırmak için tasarlanmış, yenilikçi buluşu Life Paint’i tanıttı.
Kazlıçeşme imar planı askıya çıktı!
17.04.2015 16:03
Zeytinburnu Kazlıçeşme Mahallesi imar planı askıya çıktı. İşte Zeytinburnu Kazlıçeşme imar planı detayları...
Lokum Rezidans ödeme seçenekleri!
17.04.2015 15:42
Lokum Evler projesini rezidans bloğu Lokum Rezidans'ta satışlar başladı.
Adana'daki hastanede asansör faciası!
17.04.2015 14:35
Adana'daki bir hastanede tedavi gören bir KOAH hastası, kapısı açık arızalı asansöre binmek isteyince boşluğa düşerek hayatını kaybetti.
NCadde Agora ön satışa çıktı!
17.04.2015 11:01
Özyurtlar İnşaat, Esenyurt'ta NCadde projesinin yanında NCadde Agora'ya başlıyor.
Konak, residence, ofis! Hangisini alırdınız?
17.04.2015 10:49
Antyapı, Antteras, Antasya Residence ve Antplato projelerine hızla devam ediyor.
Yeni Yıldırım'da kaçağa geçit yok
16.04.2015 17:35
Kentsel dönüşüm ile daha yaşanabilir bir şehir haline gelecek olan Bursa Yıldırım'da, kaçak yapıya müsaade edilmeyecek.
Muğla’daki korsan gemi turistlerin ilgi odağı oldu!
16.04.2015 16:42
Muğla’nın ilçesi Marmaris'e günübirlik mavi turda kullanılmak üzere Antalya'dan getirilen Barbosa isimli korsan gemisi ilk günden ilgi odağı oldu.
Üsküdar Turizm ve Bahar Şenliği turizmi canlandıracak!
16.04.2015 15:36
Üsküdar Belediyesi tarafından düzenlenen 1. Üsküdar Turizm ve Bahar Şenliği, renkli gösterilerle açılışını yaptı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000