Eval İnşaat'tan Bahçeşehir'e değer katacak yatırım!
Ünlülerin yeni gözdesi: Dikili!
İBB, Emirgan Korusu'na el attı!
Gerçek gökyüzünü gösteren proje: Skyglow
Örnekköy Kentsel Dönüşüm Projesi görücüye çıktı

69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR

69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR Ali Bostancı İnşaat tarafından Bursa Yıldırım'da hayata geçirilen Reel Evleri projesinde yer alan dairelerin fiyatları 69 bin liradan başlıyor.
 
Yazı Boyutu

30 blokta toplam 740 daire, AVM ve 15 dükkandan meydana gelen Bursa Reel Evleri projesinden yüzde 15 peşinatla ve 69 bin liradan başlayan fiyatlarla ev sahibi olmak mümkün.

Bursa Reel Evleri'nin sosyal olanakları arasında; otopark, çocuk parkı ve yüzme havuzu, basketbol sahası, voleybol sahası, kapalı oyun odaları, sosyal tesis dinlenme yerleri ve süs havuzu yer almakta.

Bursa Reel Evleri İletişim Bilgileri

Web adresi: www.bostancigrup.com

Mail: iletisim@bostancigrup.com

Telefon: 0 224 245 74 75

Faks: 0 224 249 18 78
 

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İran ilk kez MAPIC'de!
30.06.2015 10:48
Bu yıl 18-20 Kasım'da dünyanın en önemli perakendecileri ve AVM yatırımcılarını 21. defa bir araya getirmeye hazırlanan MAPIC 2015’te İran sürprizi.
Nurol GYO'dan akademik çalışmalara destek!
30.06.2015 10:34
22. Uluslararası Gayrimenkul Konferansı’nda Nurol GYO adına ‘Doktora Ödülü’ verildi.
Kızılay, Eskişehir'de daire yaptıracak!
30.06.2015 09:58
Türk Kızılayı Eskişehir Şubesi, Resmi Gazete yayınlanan bugünkü ilanında apart daire yaptıracağını duyurdu.
Fuzulev şube ve bayileriyle hedeflerini büyütüyor
29.06.2015 16:48
Fuzul Grup, 23 yıllık sektör tecrübesi ile gayrimenkul sektöründe yeni bir oluşuma imza atarak Fuzulev markasını oluşturdu.
Uzan ailesinin Türkiye’deki tüm mallarına el konulacak
29.06.2015 13:57
Dolandırıcılıktan yargılaması devam eden Yavuz Uzan ve Murat Hakan Uzan 15 gün içinde İstanbul 8. Ağır Ceza Mahkemesine başvurmazsa kaçak sayılacak.
Kanyon'a ‘Olağanüstü’ düzeyde sertifika
29.06.2015 12:51
Dünyanın 25 ülkesinde benimsenen bina çevresel değerlendirme sistemi BRE Environmental Assessment Method’dan (BREEAM) Kanyon’a olağanüstü sertifika...
Caner Erkin ve Asena Erkin evlerini ayırdı
29.06.2015 12:24
Haftalardır birlikte görüntülenemeyen Caner-Asena Erkin çifti evleri ayırdı. Ünlü futbolcu Samandıra’ya yerleşti.
Bahçe ve balkonlar yeni mobilyalar ile renkleniyor
29.06.2015 12:03
Ev mobilyaları sektöründe zengin ürün yelpazesi ile beğeni toplayan Evgör, yaz koleksiyonuna yeni mobilyalar ekledi.
5 yıldızlı 'Kedi Kasabası' yapılıyor!
26.06.2015 14:54
Samsun'da sokak kedileri için oluşturulan "Kedi Kasabası"nda, sokaktan toplanan kedilerin rahat bir ortamda yaşamını sürdürmesi sağlanıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000