69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR

69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR Ali Bostancı İnşaat tarafından Bursa Yıldırım'da hayata geçirilen Reel Evleri projesinde yer alan dairelerin fiyatları 69 bin liradan başlıyor.
 
Yazı Boyutu

30 blokta toplam 740 daire, AVM ve 15 dükkandan meydana gelen Bursa Reel Evleri projesinden yüzde 15 peşinatla ve 69 bin liradan başlayan fiyatlarla ev sahibi olmak mümkün.

Bursa Reel Evleri'nin sosyal olanakları arasında; otopark, çocuk parkı ve yüzme havuzu, basketbol sahası, voleybol sahası, kapalı oyun odaları, sosyal tesis dinlenme yerleri ve süs havuzu yer almakta.

Bursa Reel Evleri İletişim Bilgileri

Web adresi: www.bostancigrup.com

Mail: iletisim@bostancigrup.com

Telefon: 0 224 245 74 75

Faks: 0 224 249 18 78
 

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sinemaseverleri bu hafta 10 yeni film bekliyor!
30.05.2015 11:17
Türkiye’deki sinemalarda bu hafta farklı türdeki filmlerin bulunduğu 10 yeni film vizyona girdi.
Başkentte bu yollar trafiğe kapalı!
30.05.2015 10:17
Başkentte, bugün yapılacak AK Parti, Saadet Partisi, HDP ve BTP mitingleriyle yarınki CHP mitingi nedeniyle yollar trafiğe kapatılacak.
Anadoluhisarı'ndaki tarihi namazgâh ibadete açıldı
30.05.2015 09:56
İstanbul’u fethetmek için Anadolu’nun içlerinden gelen Türklerin ilk yerleşim yerlerinden olan Anadoluhisarı’ndaki namazgâh yeniden ibadete açıldı.
İder Mobilya’dan küçük hanımları sevindirecek odalar…
29.05.2015 17:31
İder Mobilya’nın kız çocuklarına özel olarak hazırladığı Carpi iki kapılı yatak odası, sade ve zarif tasarımıyla yaşam alanları sunuyor
Eminevim 5yüz60 ödeme planı!
29.05.2015 17:20
Eminevim 5yüz60 projesinde 60 aya kadar sıfır faizli ve yüzde 5 peşinatlı ödeme seçenekleri ön plana çıkıyor.
Toyzz Shop 7 yeni mağaza açtı!
29.05.2015 14:19
Oyuncak denince akla ilk gelen marka olan Toyzz Shop birbiri ardına açtığı mağazalarıyla büyümeye devam ediyor.
TOKİ'den Bolu’ya 496 konut müjdesi!
29.05.2015 10:46
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Bolu Mudurnu’da hayata geçireceği 496 konut için 2 Haziran 2015 günü ihale düzenleyecek.
Soho House’un patronu Serdar Bilgili: Çok üzgünüm!
29.05.2015 10:06
Taksim Asmalımescit’te bulunan Soho House’un patronu Serdar Bilgili, önceki akşam eşi Nazlı Bilgili’yle görüntülendi.
Istwest, hafta sonu keyifli bir organizasyon düzenliyor!
29.05.2015 09:18
Markalı konut projelerindeki fırsatları bulan Evdekifirsat.com yeni projelerle büyümeye devam ediyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000