69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR

69 BİN LİRADAN BAŞLIYOR Ali Bostancı İnşaat tarafından Bursa Yıldırım'da hayata geçirilen Reel Evleri projesinde yer alan dairelerin fiyatları 69 bin liradan başlıyor.
27.10.2011 - 16:54
Yazı Boyutu

30 blokta toplam 740 daire, AVM ve 15 dükkandan meydana gelen Bursa Reel Evleri projesinden yüzde 15 peşinatla ve 69 bin liradan başlayan fiyatlarla ev sahibi olmak mümkün.

Bursa Reel Evleri'nin sosyal olanakları arasında; otopark, çocuk parkı ve yüzme havuzu, basketbol sahası, voleybol sahası, kapalı oyun odaları, sosyal tesis dinlenme yerleri ve süs havuzu yer almakta.

Bursa Reel Evleri İletişim Bilgileri

Web adresi: www.bostancigrup.com

Mail: iletisim@bostancigrup.com

Telefon: 0 224 245 74 75

Faks: 0 224 249 18 78
 

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000