560 Kurtköy Eminevim fiyat listesi 130 bin liradan başlıyor!

560 Kurtköy Eminevim fiyat listesi 130 bin liradan başlıyor! Eminevim tarafından hayata geçirilen Kurtköy 560 projesinde fiyatlar 130 bin liradan başlıyor. 60 ay sıfır faiz fırsatıyla daire sahibi olunabilen Eminevim 560 Evleri’nde birçok sosyal aktivite alanı bulunuyor
15.09.2013 - 08:50
Yazı Boyutu

36 ay sonra yaşamın başlayacağı Eminevim 560 Evleri konum olarak Kurtköy'de Atlantis AVM'nin yanı başında yükseliyor. İçerisinde bay ve bayan havuzunun ayrı olarak tasalandığı 560 Eminevim'de toplam 3 blok bulunuyor.

560 daireden meydana gelmekte olan 560 Eminevim Kurtköy'de stüdyo daireler 130 bin lira ile 152 bin lira arasında, 1+1 daireler 181 bin lira ile 367 bin lira arasında, 2+1 daireler 263 bin lira ile 276 bin lira arasında ve 3+1 daireler 523 bin lira ile 647 bin lira arasında değişiyor.

Eminevim 560 Kurtköy projesinde fitness center, sauna, oyun alanları, spor alanları, tenis kortu, bay ve bayan yüzme havuzu, kreş gibi birçok sosyal aktivite alanı yer alıyor. Eminevim 560 Kurtköy projesi 23 bin 850 metrekare arsa üzerinde yükseliyor.

5YÜZ60 Kurtköy İletişim Bilgileri;

Web: http://kurtkoy.eminevim.com 

Telefon: 444 0 132

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

 

Firma Emin Evim
Proje Ahenk İstanbul
Telefon 0212 855 85 55
Adres Ahenk İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000