560 Kurtköy Eminevim fiyat listesi 130 bin liradan başlıyor!

560 Kurtköy Eminevim fiyat listesi 130 bin liradan başlıyor! Eminevim tarafından hayata geçirilen Kurtköy 560 projesinde fiyatlar 130 bin liradan başlıyor. 60 ay sıfır faiz fırsatıyla daire sahibi olunabilen Eminevim 560 Evleri’nde birçok sosyal aktivite alanı bulunuyor
15.09.2013 - 08:50
Yazı Boyutu

36 ay sonra yaşamın başlayacağı Eminevim 560 Evleri konum olarak Kurtköy'de Atlantis AVM'nin yanı başında yükseliyor. İçerisinde bay ve bayan havuzunun ayrı olarak tasalandığı 560 Eminevim'de toplam 3 blok bulunuyor.

560 daireden meydana gelmekte olan 560 Eminevim Kurtköy'de stüdyo daireler 130 bin lira ile 152 bin lira arasında, 1+1 daireler 181 bin lira ile 367 bin lira arasında, 2+1 daireler 263 bin lira ile 276 bin lira arasında ve 3+1 daireler 523 bin lira ile 647 bin lira arasında değişiyor.

Eminevim 560 Kurtköy projesinde fitness center, sauna, oyun alanları, spor alanları, tenis kortu, bay ve bayan yüzme havuzu, kreş gibi birçok sosyal aktivite alanı yer alıyor. Eminevim 560 Kurtköy projesi 23 bin 850 metrekare arsa üzerinde yükseliyor.

5YÜZ60 Kurtköy İletişim Bilgileri;

Web: http://kurtkoy.eminevim.com 

Telefon: 444 0 132

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

 

Firma Emin Evim
Proje Ahenk İstanbul
Telefon 0212 855 85 55
Adres Ahenk İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000