273 bin TL’ye 2+1 Via Port Houses&Suıtes

273 bin TL’ye 2+1 Via Port Houses&Suıtes Türkiye’nin en büyük alışveriş merkezlerinden VIA/PORT’un da içinde bulunduğu The World of VIA/PORT kompleksinin son halkası olan konut projesi Houses & Suites’de 2+1’ler 273 bin TL’den satışa sunuluyor
21.10.2011 - 16:25
Yazı Boyutu

Kurtköy'de hayat bulan Viaport Houses & Suites'de 1+1, 2+1, ve 3+1 dublekslerin satışları gerçekleşiyor.

 

Fiyat listesi

 

57 metrekare ile 106 metrekare arasındaki 1+1 suitlerin fiyatları 180 bin TL ile 375 bin TL, 84 metrekare ile 138 metrekare arasındaki 2+1 suitlerin fiyatları 273 bin TL ile 551 bin TL, 161metrekare ile 187 metrekare arasındaki 3+1 dubleksklerin fiyatları 560 bin TL ile 705 bin TL arasında değişiyor.

Toplam 617 daireden meydana gelen Viaport Houses & Suites'in 417 adeti 1+1'lerden, 154 adeti 2+1'lerden, 18 adeti 3+1 bahçeli dubleksten ve 28 adeti de House tipi dairelerden oluşuyor.

Yüzde 65'inin satıldığı projede en çok tükenen daire tipleri 1+1'lerdir.

 

Ödeme planı

 

  • Lansmana özel indirim: 0 faiz ve Eylül 2013'e kadar eşit taksitlendirme seçeneği,

 

  • Yüzde 25 peşinat ödenerek, yüzde 25'i Eylül 2013'e kadar eşit taksitlendirme ve kalan yüzde 50'lik kısmını da eşit taksitlerle ödeme seçeneğiyle,

 

  • Yüzde 1 peşinatla banka kredisi kullanılabiliyor.

 

Viaport Houses & Suites'in teslimatının 2013 yılının sonunda yapılması planlanıyor.

 

Viaport Houses & Suites İletişim Bilgileri

Web: http://www.viaporths.com

Telefon: 444 8 842 

emlaktasondakika

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000