En güzel bahçe ödülü verilen yerden yol geçirecekler
Viaport Marina'dan yunus eğlence parkı açıklaması!
Evinizin tam ortasından bir ağaç geçse...
Otel projesi iptal edildi!
İddialara çok sert yanıt geldi!

100 bin liraya 3+1 daire!

3+1'LER 99 BİN LİRA BakYapı İnşaat tarafından Bursa Yunuseli'nde hayata geçirilen Fulya Park projesinde yer alan 3+1 dairelerin fiyatları 100 bin liradan başlıyor.
 
Yazı Boyutu

Fiyatların 99 bin liradan başladığı Fulya Park projesinden daire sahibi olmak isteyenlere 10 yıl vade imkanı sunulmakta.

14 bin metrekarelik arazi alanı üzerinde yükselen Fulya Park projesi 6 blokta 115 ve 130 metrekarelik 3+1 konut tipinde 168 daireden oluşuyor.

Fulya Park projesinin sosyal olanakları arasında; açık otopark, kapalı yüzme havuzu, fitness salonu, çocuk oyun alanları, kameriye ve güvenlik yer almakta.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Fahriye Evcen'in evinde tarih köşesi!
07.07.2015 14:41
Boğaziçi Üniversitesi Tarih Bölümü mezunu olan Fahriye Evcen, evinin tarih köşesini Instagram’dan paylaştı.
Bu otel iç tasarımıyla ilgi çekiyor!
07.07.2015 14:18
Hollanda'nın başkenti Amsterdam'ın batı semtinde bulunan "Hotel Not Hotel", isminin yanı sıra iç dizaynının farklılığıyla ilgi çekiyor.
Evsizlik vekillerin cebini yakıyor
07.07.2015 14:02
Hükümet kurma çalışmalarının uzaması ve erken seçim ihtimalinin gündemden düşmemesi de Ankara dışından evini taşımaya hazırlanan vekilleri zorda bırak
İnşaat sektörü “nitelikli yeşilin” önünü açıyor
07.07.2015 13:53
Ankara’da belediyeler kentlerin yeşil görünüm kazanması için çalışmalarda bulunurken, inşaat sektörü de “yeşile yatırım” konusuna dikkat çekiyor.
Düzce’de 3.8 büyüklüğünde deprem
07.07.2015 09:19
Düzce’de bu sabah 08.08 sıralarında deprem meydana geldi.
Avrupark Bahçekent’te daireler 204 bin liradan başlıyor!
06.07.2015 17:29
Cihan İnşaat ve Konut Yapı tarafından hayata geçirilen Avrupark Bahçekent projesinde dilediğiniz her anı doğa ile iç içe geçirebilirsiniz.
İstanbul'daki Miniatürk'ün benzeri Eskişehir'e yapılacak
06.07.2015 15:49
Eskişehir'de yapımı süren ve Türk coğrafyasındaki yaklaşık 30 mimari eserin minyatürlerinin bulunduğu müze Eylül ayında yapılacak açılışa hazırlanıyor
Mersin'deki antik kentin caddeleri gün yüzüne çıkıyor
06.07.2015 14:28
Mersin'deki Soli Pompeipolis Antik Kenti'nde başlayacak olan kazı çalışmaları ile Roma dönemine ait sütunlu caddenin devamı ortaya çıkarılacak.
Rıza Sarraf'ın yalılarına ne olacak?
06.07.2015 13:36
Murat Bardakçı Habertürk gazetesindeki bugünkü yazısında Rıza Sarraf'ın Kanlıca'daki yalılarından söz etti.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Hüseyin Belibağlı
Biraz mola verelim ama uzamasın
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000