Halkbank, konut kredisi faizlerini indirdi

Halkbank, konut kredisi faizlerini indirdi Halkbank, "Güz Tarifesi" kampanyası kapsamında kullandırdığı konut kredisinde faiz indirimine gitti.
16.11.2010 - 20:57
Yazı Boyutu

 
Halkbank, "Güz Tarifesi" kampanyası kapsamında kullandırdığı konut kredisinde faiz indirimine gitti.
Halkbank'tan yapılan açıklamaya göre, 36 ay vade için yüzde 0,77 olan aylık faiz oranı yüzde 0,75'e düştü. Kredinin aylık faiz oranı 37-60 ay arası vade için yüzde 0,76, 61-84 ay arası vade için yüzde 0,77, 85-120 ay arası vade için yüzde 0,79 olarak belirlendi.
 
Güz Tarifesi'nden konut kredisi kullananlar sadece 500 lira sabit dosya masrafı öderken, taksit erteleme, mola verme, artan taksitli, azalan taksitli ödeme seçeneklerinden yararlanabiliyor. Güz Tarifesi'nden yararlanmak için 1-30 Kasım 2010 tarihleri arasında tüm Halkbank şubelerine başvuru yapılabiliyor.
 
Halkbank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Bilgehan Kuru da konuya ilişkin değerlendirmesinde, "Konut kredisinde sunduğumuz avantajlar sayesinde en çok tercih edilen bankalardan biriyiz. Halen devam eden ve halkımızdan yoğun ilgi gören Güz Tarifesi kampanyamızla bu yıl sonunda konut kredisi kullandırdığımız müşteri sayımızın 30 bini geçmesini bekliyoruz" dedi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000