İş bankasından kamu çalışanına müjde

İş bankasından kamu çalışanına müjde İş Bankası, kamu çalışanlarına yönelik ''Kamu Çalışanlarına Özel Ev Kredisi''ni sundu.
 
Yazı Boyutu

 

Bankadan yapılan yazılı açıklamaya göre kamu çalışanları, ürün kapsamında satın alacakları evin ekspertiz değerinin yüzde 80'ine kadar kredi kullanabiliyor.
Krediyi tercih eden kamu çalışanları, bankadan taşıt veya ihtiyaç kredisi kullanmaları durumunda, konut kredisinin geri ödeme dönemi boyunca geçerli olacak faiz indirimi elde ediyor.

Örnek olarak, 5 yıllık konut kredisi kullanan kamu çalışanı, taşıt ve nakit kredisini 5 yıl süresince kampanya faiz oranları üzerinden yüzde 0,01 puan indirimli kullanabilecek. Başvuru tarihinde geçerli bir kampanyanın olmaması durumunda, ilani faiz oranları üzerinden yüzde 0,01 puan indirim uygulanabilecek.

 

KAYNAK: SABAH EMLAK

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Nabi Avcı, Fenerbahçe Stadı yanındaki arazi için ne dedi?
06.05.2015 23:16
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Fenerbahçe Stadı'nın yanındaki eski Kenan Evren Anadolu Lisesi'nin bulunduğu 15 dönümlük arazi için açıklama yaptı.
TOKİ Kayaşehir kura çekilişinde sevinç gözyaşları...
06.05.2015 21:24
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ)’nin Kayaşehir’de yapacağı 400 konutluk alt gelir grubu projesi kapsamında bugün kura heyecanı yaşandı.
Enflasyon rakamları belli oldu!
04.05.2015 11:34
TÜFE nisanda yüzde 1,63, Yİ-ÜE yüzde 1,43, arttı. Yıllık enflasyon, tüketici fiyatlarında yüzde 7,91, yurt içi üretici fiyatlarında yüzde 4,80 oldu.
Homteks 2015 yaz koleksiyonu ile göz kamaştırıyor!
06.05.2015 15:09
Homteks 2015 Yaz Koleksiyonu, en moda duvar kağıtları ve kumaşları tüketicilerin beğenisine sunuyor.
Rings İstanbul, anneleri unutmadı!
06.05.2015 14:23
Rings İstanbul, düzenlediği kampanyayla hayatınızın en değerli varlığı annenize ya da eşinize Anneler Günü’nde unutulmaz bir hediye verme fırsatı sun
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları yayınlandı!
06.05.2015 10:46
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları belli oldu. TOKİ satışa çıkardığı alt gelir grubundaki 400 konutla Kayaşehir'de ev sahibi yaptı.
Elysium Art Şişli’nin yüzde 60’ı satıldı!
05.05.2015 14:51
Ofton İnşaat’ın Elysium Art Şişli projesi, kısa sürede yüzde 60 oranında satış başarısına ulaştı.
Bosch Grubu, yıllık değerlendirme toplantısı yapacak!
05.05.2015 14:48
Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis sağlayıcılarından Bosch Grubu, Türkiye’de 100 yılı aşkın süredir ‘Yaşam için teknoloji’ sunuyor.
Kelebek Mobilya’dan mutfakları tümüyle değiştiren kampanya!
05.05.2015 14:42
Kelebek Mutfak, yüzde 15 indirimle sunduğu ürünlerini ‘Üçlü Ankastre Set veya Bulaşık Makinesi Hediye’ kampanyasıyla buluşturuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000