Otogara giren de çıkan da bin pişman!
Gül İnşaat Vira İstanbul için düğmeye basıldı!
Konut fiyatları düşecek, iflas eden firmalar olacak!
Türkiye Körfez Ülkeleri pazarında mutlaka olmalı
Dalyan Prestige villaları Mart 2016'da teslim!

İş bankasından kamu çalışanına müjde

İş bankasından kamu çalışanına müjde İş Bankası, kamu çalışanlarına yönelik ''Kamu Çalışanlarına Özel Ev Kredisi''ni sundu.
 
Yazı Boyutu

 

Bankadan yapılan yazılı açıklamaya göre kamu çalışanları, ürün kapsamında satın alacakları evin ekspertiz değerinin yüzde 80'ine kadar kredi kullanabiliyor.
Krediyi tercih eden kamu çalışanları, bankadan taşıt veya ihtiyaç kredisi kullanmaları durumunda, konut kredisinin geri ödeme dönemi boyunca geçerli olacak faiz indirimi elde ediyor.

Örnek olarak, 5 yıllık konut kredisi kullanan kamu çalışanı, taşıt ve nakit kredisini 5 yıl süresince kampanya faiz oranları üzerinden yüzde 0,01 puan indirimli kullanabilecek. Başvuru tarihinde geçerli bir kampanyanın olmaması durumunda, ilani faiz oranları üzerinden yüzde 0,01 puan indirim uygulanabilecek.

 

KAYNAK: SABAH EMLAK

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
SGK, 8 ilde 12 gayrimenkulü satıyor!
01.09.2015 16:35
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Çankırı, Karabük, Isparta, Uşak, Bingöl, Batman, Kayseri ve Adana'da yer alan 12 taşınmazı satışa çıkardı.
Körfezli yatırımcı Türkiye’de kendini buluyor
01.09.2015 16:32
Emlaktasondakika.com olarak Körfezli yatırımcıların Türkiye’yi neden tercih ettiklerini ele aldık.
Sky Blue İstanbul’da son 20 daire!
01.09.2015 14:17
Royal Group imzasıyla Kartal’da hayata geçirilen Sky Blue İstanbul’da son 20 daire avantajlı fiyatlar ve uygun ödeme planlarıyla satışa sunuldu.
Moskova'ya yeni konut projesi!
01.09.2015 11:11
Moskova’da 1.7 milyar rublelik yeni konut projesi onaylandı.
Gazze'de inşaat sektöründe hareketlilik başladı!
31.08.2015 16:54
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye çimento girişine izin vermesinin ardından inşaat sektöründe hareketlilik başladı.
Artaş Group projelerinde Baumit imzası!
31.08.2015 15:15
Baumit, Artaş Group projelerine dış cephe ısı yalıtım sistemlerinden zemin sistemlerine kadar farklı ürün grupları ile katkıda bulunuyor.
Tarlabaşı 360, Arap yatırımcılara ‘örnek proje’ olarak tanıtıldı
31.08.2015 14:22
Dubai’de gerçekleşecek Cityscape Fuarı öncesinde Türk-Arap Yatırımcılar Gayrimenkul Yatırım Forumu’nda buluştu.
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000