Finansbank'ta konut kredisi faiz oranları %1'in altına düştü!

Finansbank'ta konut kredisi faiz oranları %1'in altına düştü! Finansbank yüzde 0,89’dan başlayan düşük faizli konut kredisiyle herkesi ev sahibi olmaya davet ediyor
16.11.2012 - 10:29
Yazı Boyutu

 

60 ile 120 ay vadeli kredileri yüzde 1'in altında düşük faizlerle sunan Finansbank, müşterilerine özel avantajlar da sağlıyor.
 
Bu yıl 25. yılını kutlayan Finansbank, herkesi düşük faizli konut kredisi ile ev sahibi olmaya çağırıyor. Konut alımını desteklemek amacıyla  faiz oranını yüzde 0,89 - 0,98 puan aralığına düşüren Finansbank, düşük konut kredisi ile ev almak isteyenlere büyük bir olanak tanıyor.
 
 
Finansbank Kitle Bankacılığı Direktörü Enis Kurtoğlu, yeni düşük konut faizi oranlarıyla herkesi ev sahibi yapmak istediklerini söyledi.
 
 
Kiradan kurtularak kendi evinde oturmak isteyenlere özel avantajlar sunduklarını belirten Kurtoğlu, “Faiz oranında meydana gelen aşağı yönlü hareket paralelinde  ev sahibi olmak isteyen müşterilerimize önemli bir kolaylık sağladığımızı düşünüyoruz. Yüzde 0,89'dan başlayan cazip faiz oranlarımız sayesinde müşterilerimizin istediği eve 180 aya varan vadelerle kolaylıkla  sahip olmasını amaçlıyoruz” dedi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Dünyanın en yaşlı insanı öldü
01.04.2015 10:45
2013'te Guinness Dünya Rekorları tarafından dünyanın en yaşlı kişisi kabul edilen Japon kadın Misao Okawa, 117 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Bahara yakışan mutfak ve banyolar Erica Serisi’nde…
01.04.2015 10:32
Seramik sektöründe, yıllardır inovatif, kaliteli ve farklı çözümler sunan Yurtbay Seramik, modern mutfak ve banyolar için farklı çözümler üretiyor.
Evora İstanbul'un o parseli de onaylandı!
01.04.2015 10:00
Evora İstanbul'un 102 ada 1 parselde bulunan alanının kısmi geçici kabulünün onaylandığı Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıklandı.
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000