Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap’ta kamu personeline özel daireler

Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap’ta kamu personeline özel daireler Vaditepe Bahçeşehir Evleri 2. Etap kamu çalışanlarına özel olarak ön talebe çıktı
09.01.2014 - 11:45
Yazı Boyutu

Vaditepe Bahçeşehir projesinin 2. Etabı kapsamında ön talep süreci başladı. Kamu çalışanlarına özel olarak satışa sunulan Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap içerisinde 742 adet 95 metrekarelik 2+1 daire ve 358 adet 118 metrekarelik 3+1 daire bulunuyor. 2+1 dairelerin ortalama 223 bin 250 liradan, 3+1 dairelerin ise ortalama 277 bin 300 liradan başladığı Vaditepe 2. Etap kapsamında ön müracaat bedeli için 2+1 konutlar için 2 bin TL, 3+1 konutlar için ise 3 bin TL ödeniyor.Ardından müracaat bedeli dahil peşinat olarak yüzde 10 ödeme yapılıyor. 1 yıl sonra ise yüzde 15'lik ara ödeme gerçekleştiriliyor. Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap kapsamında başvurular 22 Ocak 2014 tarihine kadar devam edecek. Kiptaş Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap kapsamında fitness center, yüzme havuzu, otopark, çocuk oyun alanları, spor alanları gibi birçok sosyal seçenek bir arada yer alıyor. Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap teslim tarihi 24 ay olarak belirlendi.

Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap iletişim
Web: http://vaditepebahcesehir.com/etap2/?sayfa=ana_sayfa
Telefon: 0212 414 98 98
Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Firma Kiptaş
Proje Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap
Telefon 0212 428 88 00
Adres Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000