Kiptaş'tan İstanbul'a yeni bir kent! Vaditepe Bahçeşehir!

Kiptaş'tan İstanbul'a yeni bir kent! Vaditepe Bahçeşehir! Vaditepe Bahçeşehir projesi Kiptaş tarafından 384 bin metrekare arsa üzerinde hayata geçiriliyor
05.10.2013 - 14:53
Yazı Boyutu

Kiptaş, İstanbul Bahçeşehir'de dev bir şehir kuruyor. 384 bin metrekare arsa üzerinde hayata geçirilecek olan Vaditepe Bahçeşehir projesi içerisinde tüm olanaklar yer alacak. Bugüne kadar 63 bin konutu hayata geçiren Kipta, Vaditepe Bahçeşehir projesinde 250 bin metrekarelik bölümü yeşil alana ayırdı. Bu, İstanbul genelindeki projeler arasında en geniş yeşil alanlar arasında yer alıyor.

Vaditepe Bahçeşehir projesi toplam 4 bin konuttan meydana gelecek. 1 oda 1 salon ile 5 oda 1 salon arasında değişen daire seçeneklerinin yer aldığı Vaditepe Bahçeşehir projesinde konutların yanı sıra 25 bin metrekarelik ticari alan bulunuyor.

Vaditepe Bahçeşehir projesi 2 milyon metrekarelik Bahçeşehir Vadi projesinin yanında yükseliyor. TEM Otoyolu'na 1 kilometre mesafede inşa edilen projede kafeler, restoranlar, mağazalar, okul, sosyal donatılar, cami gibi birçok gibi sosyal aktivite alanı yer alıyor.

Vaditepe Bahçeşehir projesinin web sitesi www.vaditepebahcesehir.com önümüzdeki günlerde yayına başlayacak..

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Kiptaş
Proje Vaditepe Bahçeşehir
Telefon 0212 414 98 98
Adres Vaditepe Bahçeşehir Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Fethiye'de belediye iskelesinin özelleştirilmesine tepki
29.03.2015 19:27
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir grup, Göcek Mahallesi'nde bulunan belediye iskelesinin özelleştirilmeye açılmasına tepki gösterdi ve eylem yaptı.
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000