Bakanlık: Göcek Koyları imara açılmadı
Büyükçekmece'ye 2 yeni yol yapılacak
İşte İstanbul’un dev projeleri
Emaar Square için 2016 teslimlerin yılı oluyor
Bayrak Towers'ın bir kulesi Arapların...

Kiptaş Hadımköy 3. Etap'taki 1472 konut bugün satışta

kiptaş hadımköy 3. etap konutlarının başvuru tarihleri İstanbul’a 10.000 Sosyal Konut Daha sloganıyla satışa sunulacak olan Hadımköy 3. Etap'ın yoğun talep görmesi bekleniyor.
 
Yazı Boyutu

Kiptaş Hadımköy 3. Etap fiyatları ve ödeme koşulları belli oldu! Öğrenmek için tıklayın!

  • Kiptaş'ın İBB öncülüğünde gerçekleştirdiği konut hamleleri  tüm İstanbul'da sürüyor. Kiptaş, özellikle dar gelirli vatandaşların modern yaşam alanlarına kavuşması için İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin desteğiyle yeni projelere imza atmaya devam ediyor ve bu doğrultuda “İstanbul'a 10.000 Sosyal Konut Daha!” hedefiyle,  ilk etapta 1472 konutun yeraldığı  “Hadımköy Konutları 3. Etap” projesini satışa sunuyor. 

Kira öder gibi ev sahibi olma fırsatının sunulacağı proje, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'ın katılımıyla gerçekleştirilecek basın toplantısının ardından satışa sunulacak. Proje içerisinde ilkokul, ortaokul ve cami bulunacak. Geniş yeşil alanlarıyla dikkat çeken projede süs havuzu, çocuk oyun alanları gibi sosyal donatılarda bulunuyor.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Ispartakule Evleri 1. Etap için teklifler verildi!
28.08.2015 12:20
İstanbul Emlak Konut Ispartakule Evleri 1.Etap 1. Kısım konut, ticaret ile çevre düzenleme inşaatları işi ihalesinin 2. oturumu tamamlandı.
Türk firmalarından Türkmen İnşaat Fuarı'na çıkarma
28.08.2015 11:46
Türkmenistan'ın en geniş katılımlı sektör fuarı olan Türkmen İnşaat-20015 Fuarı'na Türk inşaat firmaları damga vurdu.
Türk mobilyacılar, Çin’e çıkarma yapıyor!
28.08.2015 11:36
Üretici, ihracatçı ve alıcıların buluşacağı CIFF 2015 ve Furniture China 2015’e Türkiye’den 33 firma katılacak.
Gaziantep'te dar gelirli aileler ev sevinci yaşadı
28.08.2015 11:10
Gaziantep Şahinbey Belediyesi, büyük bir ilgi gören Mavikent Konutları'nın 4. etabında bin dar gelirli ailenin yüzünü güldürdü.
Yabancılar için konut yatırımı yasalarını gevşetti!
28.08.2015 10:41
Çin’de konut sektörüne daha çok destek sağlayabilmek için yabancıların konut alımını düzenleyen yasalar gevşetildi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000