Kiptaş Hadımköy 3. Etap'ta başvuru için gerekli evraklar neler?

kiptaş hadımköy 3.etap projesinin dışından bir kare Kiptaş tarafından geliştirilen 1472 konutluk proje Hadımköy 3. Etap'a başvuru için gerekli evraklar belli oldu.
18.03.2014 - 12:05
Yazı Boyutu

Kiptaş Hadımköy 3. Etap kura tarihini öğrenmek için tıklayın!

Maket ve genel proje galerisi ile tanıtım toplantısı yayında! Tıklayın

Kiptaş'ın Hadımköy 3. Etap projesinde başvurular için son gün 4 Nisan olarak belirlendi. Fiyatların 96 bin lira olarak belirlendiği proje 1472 adet 2+1 evden meydana geliyor. Konut almak isteyenler ilk olarak Vakıfbank Merkezefendi Şubesi'ne 1000 liralık ön ödeme yapıyor.

Başvuru için gerekli evraklar

  • 2 adet başvuru formu
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi
  • İkametgah belgesi
  • Banka dekontunun aslı ve fotokopisi

Başvuru koşulları

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
  • 18 yaşını geçmiş olmak
  • Son 1 yıldır İstanbul'da ikamet ediyor olmak

24 ay sonra teslimleri gerçekleştirilecek olan projede yüzde 10 peşinat ödeyerek konut sahibi olunabiliyor. Projede sıfır faizli ve banka kredili ödeme fırsatları sunuluyor.

hadımköy 3. etap projesinin girişinden bir kare

kiptaş hadımköy 3. etap genel görüntüsü

Kiptaş Hadımköy 3. Etap İletişim
Web: www.kiptas.com.tr
Telefon: 0212 428 88 00

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000