Kiptaş Hadımköy 3. Etap'ta başvuru için gerekli evraklar neler?

kiptaş hadımköy 3.etap projesinin dışından bir kare Kiptaş tarafından geliştirilen 1472 konutluk proje Hadımköy 3. Etap'a başvuru için gerekli evraklar belli oldu.
18.03.2014 - 12:05
Yazı Boyutu

Kiptaş Hadımköy 3. Etap kura tarihini öğrenmek için tıklayın!

Maket ve genel proje galerisi ile tanıtım toplantısı yayında! Tıklayın

Kiptaş'ın Hadımköy 3. Etap projesinde başvurular için son gün 4 Nisan olarak belirlendi. Fiyatların 96 bin lira olarak belirlendiği proje 1472 adet 2+1 evden meydana geliyor. Konut almak isteyenler ilk olarak Vakıfbank Merkezefendi Şubesi'ne 1000 liralık ön ödeme yapıyor.

Başvuru için gerekli evraklar

  • 2 adet başvuru formu
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi
  • İkametgah belgesi
  • Banka dekontunun aslı ve fotokopisi

Başvuru koşulları

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
  • 18 yaşını geçmiş olmak
  • Son 1 yıldır İstanbul'da ikamet ediyor olmak

24 ay sonra teslimleri gerçekleştirilecek olan projede yüzde 10 peşinat ödeyerek konut sahibi olunabiliyor. Projede sıfır faizli ve banka kredili ödeme fırsatları sunuluyor.

hadımköy 3. etap projesinin girişinden bir kare

kiptaş hadımköy 3. etap genel görüntüsü

Kiptaş Hadımköy 3. Etap İletişim
Web: www.kiptas.com.tr
Telefon: 0212 428 88 00

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000