Başakşehir Metrokent'te 154 bin liraya!

Başakşehir Metrokent'te 154 bin liraya! Kiptaş tarafından Başakşehir’de yapılan Başakşehir Metrokent’te 154 bin liradan başlayan konut fiyatları 307 bin liraya kadar yükseliyor
01.04.2010 - 00:17
Yazı Boyutu

 

Kiptaş'ın Başakşehir'de inşa ettiği Başakşehir Metrokent projesi 85 bin metrekare arsa üzerinde 1480 konuttan oluşuyor. Projede 78 metrekare 1+1 konutlardan 336 metrekarelik 5+1 dubleks dairelere kadar 5 değişik tipte konut bulunuyor. Metrokent'te 154 bin liradan başlayan konut fiyatları 307 bin liraya kadar yükseliyor. Metrokent'te 78 metrekarelik konutlar 154 bin lira, 113 metrekarelik daireler, 217 bin 488 liraya ve 194 metrekarelik konutlar da 370 bin 471 liraya satılıyor.
Başakşehir metrosunun hemen yanında yapılan proje Başakşehir 4. etapta Başakşehir Devlet Hastanesi'nin yanı başında yer alıyor.
Başakşehir Metrokent'te 365 gün kullanabilecek kapalı yüzme havuzu ve fitness salonu yer alırken, alışveriş merkezi, kafeler ve restoranlar, 24 saat güvenlik, spor alanları, çocuk oyun alanlarımevcut.

 

İletişim bilgileri
Web: www.kiptas.com.tr
E-posta: info@kiptas.com.tr
Tel: 0 216 646 11 05-06
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000