Bahçeşehir Kiptaş Vaditepe 2. Etap kura tarihi

Bahçeşehir Kiptaş Vaditepe 2. Etap kura tarihi Bahçeşehir Kiptaş Vaditepe 2. Etap kura tarihi 30 Ocak 2014 olarak belirlendi
13.01.2014 - 15:58
Yazı Boyutu

Bahçeşehir Kiptaş Vaditepe 2. Etap kapsamında daireler kurayla sahiplerini bulacak. Sadece kamu personeline özel satışların yapılacağı Vaditepe 2. Etap kapsamında 2+1 dairelerin ortalama fiyatı 223 bin 250 liradan, 3+1 konutların ortalama fiyatı 277 bin 300 liradan başlıyor. 358 adet 3+1 daire ve 742 adet 2+1 dairenin bulunduğu Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap kura tarihi 30 Ocak 2014 Perşembe olarak belirlendi. 120 aya varan vade seçeneklerinin yer aldığı Vaditepe 2. Etap Bahçeşehir'de ev almak isteyenler yüzde 10 peşinat verip, 1 yıl sonra yüzde 15'lik ara ödeme yapıyor. Başvuruların 22 Ocak 2014 tarihinde tamamlanacağı Vaditepe Kiptaş 2. Etap Evleri içerisinde tüm sosyal aktivite alanları bulunuyor.

Kiptaş Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap ön talep formu için tıklayın

Vaditepe Kipaş Bahçeşehir 2. Etap satış ofisi iletişim
Web: http://vaditepebahcesehir.com/etap2/?sayfa=ana_sayfa
Telefon: 0212 428 88 00
Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000