Sahil Park projesi Recep Tayyip Erdoğan'a teslim edilecek!

Sahil Park projesi Recep Tayyip Erdoğan'a teslim edilecek! Pilot bölge olarak seçilen Zeytinburnu’nda, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve İstanbul Büyükşehir Bedeliye Başkanı Kadir Topbaş’ın katılımıyla düzenlenecek törende kentsel dönüşüm sürecinin ilk projesinin teslimleri yapılacak
 
Yazı Boyutu

Gerçek anlamda ilk kentsel dönüşüm projesi olarak nitelendirilen Sahil Park projesi YDA Group tarafından inşa edildi. Zeytinburnu Veliefendi'de inşa edilen proje örnek teşkil edecek birçok çalışmayı beraberinde getirdi. Yarın saat 13:30'da, Zeytinburnu'nda düzenlenecek törende deprem odaklı kentsel dönüşüm kapsamında hayata geçirilen Sahil Park'ın teslimi yapılırken, 16.045 konut ile 3.277 iş yerinin yıkımı için de düğmeye basılacak. 10 bloktan oluşan Sahil Park projesinde 600 konut yer alıyor. Sosyal yaşam alanları, peyzaj alanı ve spor alanlarıyla nitelikli bir konut projesi olarak öne çıkan Sahil Park, kentsel dönüşüm sürecinin ilk teslim edilen büyük çaplı projesi olacak.

Firma YDA Grup
Proje Park Avenue Ankara
Telefon 0312 386 38 38
Adres Park Avenue Ankara Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sapanca Mesken projesinin detayları açıklandı!
27.04.2015 17:23
Siyo İnşaat projesi olan Sapanca Mesken, 4 bin metrekare üzerinde 4 adet müstakil villadan oluşuyor.
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Doğru nefes al, hastalıktan korun!
27.04.2015 15:53
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından çalışanlar için düzenlenen 'Doğal nefes çalışması' semineri ile doğru şekilde nefes almanın önemi anlatıldı.
Çekmeköy’de konut almanın tam zamanı!
27.04.2015 14:50
216 Yapı tarafından İstanbul Çekmeköy’de hayata geçirilen 216 Butik Plus Rezidans ev alacaklara ödemeyi kolaylaştıran seçenekler sunuyor.
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000