Kütahya Roman Mahallesi’nde kentsel dönüşüm yıkımı!

Kütahya Roman Mahallesi’nde kentsel dönüşüm yıkımı! Kütahya Belediyesi uydu kent projesini hayata geçireceği Osmangazi Mahallesi'nde yıkımlara başladı
 
Yazı Boyutu

Kütahya Belediyesi uydu kent projesini hayata geçireceği Osmangazi Mahallesi'nde yıkımlara başladı. Roman vatandaşların yoğunlukta olduğu mahallede ev sahipleriyle bir bir anlaşan, isteyene evinin karşılığı olarak para yada TOKİ konutlarından ev teklif eden Kütahya Belediyesi anlaştığı vatandaşların evlerini yıkıyor. Yapılan yıkım çalışmalarım gören bazı mahalle sakinleri evlerinin gerçek değerinde alınmadığını ifade ederken, bazıları ise mahallelerinin yok olmasını istemediklerini dile getiriyor.

Yapılan çalışmaların mahalleyi dağıttığını, dostlarından, akrabalarından ayrıldığının belirten Romanlar "Bizlere bu eziyeti çektiren insanlara hakkımızı helal etmiyoruz. Kentsel dönüşüm bizleri birbirimizden ayırmak için mi yapıldı? Bizler şehir yaşantısına alışkın değiliz. Yetkililerden yardım istiyoruz" dediler.
 
Bünyamin ÇAPGULAŞ / Milliyet

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
THY bu kez "en iyi hizmet veren havayolu" seçildi
04.05.2015 17:13
Yeme, içme, gezi ve eğlence portalı "The Daily Meal" THY’yi ekonomi sınıfı ikramında en iyi hizmet veren havayolu şirketi olarak belirledi.
Via Twins Ankara'nın özellikleri dikkat çekiyor!
04.05.2015 17:08
Via Twins hemen teslim ofisleri ve avantajlarıyla dikkat çekiyor.
Gayrimenkul sektöründe hareketlenme bekleniyor!
04.05.2015 16:22
REIDIN'in 2015 2. çeyrek dönem sonuçlarına göre hızla yükselen dolar kuru, yatırımını dolara yapan yatırımcıyı konuta yatırım yapmaya teşvik edecek.
Koleksiyon yeni ofis serisini tanıttı!
04.05.2015 15:23
Koleksiyon yeni ofis tasarımlarını, uluslararası seçkin isimlerin de katıldığı ‘RE-work’ temalı büyük bir lansmanla tanıttı.
MuuM Tasarımı RMO Binası The Plan Awards’da finalist oldu!
04.05.2015 15:15
Rönesans Mecidiyeköy Ofisi dünyaca ünlü İtalyan mimarlık dergisi The Plan tarafından finalist olarak gösterildi.
Sinpaş Aydos Country'de 415 bin liraya 2+1!
04.05.2015 14:33
Sinpaş GYO'nun doğayla iç içe projesi Aydos Country projesinde yer alan 2+1 daireler 415 bin liradan başlıyor.
TANAP'ta ortaklık görüşmeleri başlıyor
04.05.2015 13:59
Enerji Bakanı Taner Yıldız, TANAP Projesi'ne ortaklık için yabancı 1-2 şirket ile görüşeceklerini, isimlerini bu aşamada açıklayamayacaklarını söyledi
Evin tamamı ancak Yaşam Beylikdüzü’nde bulunur!
04.05.2015 12:47
Yüzde 100 ev konsepti ile tanınan Makyol Yaşam Beylikdüzü, bir evin sunacağı tüm beklentileri fazlası ile karşılıyor.
Nuh Çimento, liman tesislerini ihaleye çıkardı!
04.05.2015 11:23
Nuh Çimento, bünyesinde bulunan liman tesislerindeki elleçme işlerini ihaleye açtı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000