Kadıköy’de kentsel dönüşüm için yüzde 20’lik emsal artışı gerekli!

Kadıköy’de kentsel dönüşüm için yüzde 20’lik emsal artışı gerekli! Kadıköy Belediye Başkanı Selami Öztürk, bölgedeki kentsel dönüşüm ile ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu
20.10.2012 - 13:07
Yazı Boyutu

 

Kadıköy Belediye Başkanı Selami Öztürk, ilçedeki kentsel dönüşüm için yüzde 20'lik emsal artışı gerektiğini, yüzde 2,5'luk emsalle özel sektörün gönüllü olacağını söyledi. İstanbul'da yeşil binaya ilk evet diyen ilçe olduklarına dikkat çeken Selami Öztürk “Kadıköy genelinde emsal 2.07 ortalamasında, yüzde 20 gibi artışla emsal 2.5 olursa özel sektör kentsel dönüşümde gönüllü olur” açıklamasında bulundu. Selami Öztürk, Fikirtepe'de kentsel dönüşüm için teknik Yapı, Anka Yapı ve Nuhoğlu İnşaat gibi firmaların hazırlık içerisinde olduğunu ancak kamu yollarının müteahhide bırakılması kararının bozulması ile inşaatlarda sıkıntı yaşayacağını söyledi.

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000