Kadıköy’de kentsel dönüşüm için yüzde 20’lik emsal artışı gerekli!

Kadıköy’de kentsel dönüşüm için yüzde 20’lik emsal artışı gerekli! Kadıköy Belediye Başkanı Selami Öztürk, bölgedeki kentsel dönüşüm ile ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu
 
Yazı Boyutu

 

Kadıköy Belediye Başkanı Selami Öztürk, ilçedeki kentsel dönüşüm için yüzde 20'lik emsal artışı gerektiğini, yüzde 2,5'luk emsalle özel sektörün gönüllü olacağını söyledi. İstanbul'da yeşil binaya ilk evet diyen ilçe olduklarına dikkat çeken Selami Öztürk “Kadıköy genelinde emsal 2.07 ortalamasında, yüzde 20 gibi artışla emsal 2.5 olursa özel sektör kentsel dönüşümde gönüllü olur” açıklamasında bulundu. Selami Öztürk, Fikirtepe'de kentsel dönüşüm için teknik Yapı, Anka Yapı ve Nuhoğlu İnşaat gibi firmaların hazırlık içerisinde olduğunu ancak kamu yollarının müteahhide bırakılması kararının bozulması ile inşaatlarda sıkıntı yaşayacağını söyledi.

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Torunlar GYO, 5. Levent ile 7 bin konuta ulaşacak
18.04.2015 15:54
Torunlar GYO CFO’su İsmail Kazanç, 5. Levent projesinin sonunda firmanın 7 bin konuta ulaşacağını deklare etti.
5. Levent şehrin ortasında yükselecek
18.04.2015 15:39
İstanbul TEM Alibeyköy Kavşağı’nda inşa edilen 5. Levent projesi yaşam merkezli bir konseptte inşa edilecek.
Kuşburnu, kırmızı dut ve karadut şifa kaynağı!
18.04.2015 14:34
Kuşburnu, kırmızı dut ve karadut üzerinde yapılan araştırma, bu meyvelerin akciğer ve prostat kanserine karşı etkisini ortaya çıkardı.
Çocuk anneler azaldı, doğumlar arttı!
18.04.2015 12:09
Türkiye'de geçen yıl, 15 yaşın altında anne olanların sayısı, son 5 yılda yarıya düştü.
İstMarina'nın bahar kampanyasını duydunuz mu?
18.04.2015 10:56
Dap Yapı, bahara özel kampanyası ile peşinatsız, 0 faizle ve banka kredisiz 40 ay vade ile İst Marina sahibi yapıyor.
Bisikletliler de artık görünür olacak!
17.04.2015 17:28
Volvo Car İngiltere , bisikletlilerin yoldaki görünürlüğünü ve güvenliğini artırmak için tasarlanmış, yenilikçi buluşu Life Paint’i tanıttı.
Kazlıçeşme imar planı askıya çıktı!
17.04.2015 16:03
Zeytinburnu Kazlıçeşme Mahallesi imar planı askıya çıktı. İşte Zeytinburnu Kazlıçeşme imar planı detayları...
Lokum Rezidans ödeme seçenekleri!
17.04.2015 15:42
Lokum Evler projesini rezidans bloğu Lokum Rezidans'ta satışlar başladı.
Adana'daki hastanede asansör faciası!
17.04.2015 14:35
Adana'daki bir hastanede tedavi gören bir KOAH hastası, kapısı açık arızalı asansöre binmek isteyince boşluğa düşerek hayatını kaybetti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000