Bülent Ersoy’un kredi kartı limit sorunu verirse…
Emlak Konut GYO'nun sektördeki büyümesi sürüyor
3. Havalimanı’nda terminal inşaatı başladı
Konya'nın Tropikal Kelebek Bahçesi açıldı
Yüzyılların Ramazan geleneği; Hırka-i Şerif

Kadıköy’de kentsel dönüşüm için yüzde 20’lik emsal artışı gerekli!

Kadıköy’de kentsel dönüşüm için yüzde 20’lik emsal artışı gerekli! Kadıköy Belediye Başkanı Selami Öztürk, bölgedeki kentsel dönüşüm ile ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu
 
Yazı Boyutu

 

Kadıköy Belediye Başkanı Selami Öztürk, ilçedeki kentsel dönüşüm için yüzde 20'lik emsal artışı gerektiğini, yüzde 2,5'luk emsalle özel sektörün gönüllü olacağını söyledi. İstanbul'da yeşil binaya ilk evet diyen ilçe olduklarına dikkat çeken Selami Öztürk “Kadıköy genelinde emsal 2.07 ortalamasında, yüzde 20 gibi artışla emsal 2.5 olursa özel sektör kentsel dönüşümde gönüllü olur” açıklamasında bulundu. Selami Öztürk, Fikirtepe'de kentsel dönüşüm için teknik Yapı, Anka Yapı ve Nuhoğlu İnşaat gibi firmaların hazırlık içerisinde olduğunu ancak kamu yollarının müteahhide bırakılması kararının bozulması ile inşaatlarda sıkıntı yaşayacağını söyledi.

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Evora İstanbul, hayatınıza yeni bir soluk getirecek
02.07.2015 15:17
İstanbul’un en gözde bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen devasa proje Evora İstanbul, hayallerinizdeki kusursuz şehri sizin için gerçekleştiriyor
Bendeniz, otelci oluyor!
02.07.2015 14:50
Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Bendeniz, uzun süren suskunluğunu sevenlerini mutlu edecek bir haberle bozmaya hazırlanıyor...
İDO’dan Ramazan Bayramı’na özel tarife
02.07.2015 14:30
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), Ramazan Bayramı'na özel tarife uygulamasına 16-19 Temmuz tarihlerinde başlayacak.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000