Yüzyılların Ramazan geleneği; Hırka-i Şerif
Kampçılıkta son nokta: Çadır hamak
Beştepe Millet Camii açıldı
Nejat İşler'den şok çıkış: Villa dikeceğinize...
Bu binaların havasından geçilmiyor!

İstanbul Kartal'da, kentsel dönüşüm için deprem dönüşüm sözleşmesi hazırlandı!

İstanbul Kartal'da, kentsel dönüşüm için deprem dönüşüm sözleşmesi hazırlandı! Kartal'da kentsel dönüşümden faydalanmak isteyen vatandaşlar için deprem dönüşüm sözleşme taslağı hazırlandı
 
Yazı Boyutu

 

Kartal'da kentsel dönüşümden faydalanmak isteyen vatandaşlar için deprem dönüşüm sözleşme taslağı hazırlandı. Kartal Belediye Başkanı Altınok Öz, "Deprem Dönüşüm Müdürlüğü" kurduklarını söyledi. Projeyi birinci elden sürdürdüklerini, Kartallılar'a hem hukuki, hem de teknik danışmanlık hizmeti sunduklarını belirten Öz, vatandaşlardan gelen talep doğrultusunda belediyenin hukukçu ve teknik ekibiyle birlikte vatandaşların haklarını koruyacak bir sözleşme taslağı örneği hazırladıklarını söyledi. Öz, vatandaşlara şöyle seslendi: "Belediye olarak sizlere desteğimizi sunalım, siz de hakkınızı, hukukunuzu kaybetmeden, istediğiniz müteahhitlik firmasına projenizi yaptırtın."

Sabah

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Evora İstanbul, hayatınıza yeni bir soluk getirecek
02.07.2015 15:17
İstanbul’un en gözde bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen devasa proje Evora İstanbul, hayallerinizdeki kusursuz şehri sizin için gerçekleştiriyor
Bendeniz, otelci oluyor!
02.07.2015 14:50
Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Bendeniz, uzun süren suskunluğunu sevenlerini mutlu edecek bir haberle bozmaya hazırlanıyor...
İDO’dan Ramazan Bayramı’na özel tarife
02.07.2015 14:30
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), Ramazan Bayramı'na özel tarife uygulamasına 16-19 Temmuz tarihlerinde başlayacak.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000