Antalya’da kentsel dönüşüm başlamalı!

Antalya’da kentsel dönüşüm başlamalı! Muratpaşa Müteahhitler Derneği Başkanı Musa Koçak, Antalya’da kentsel dönüşüm başlaması gerektiğini söyledi
 
Yazı Boyutu

Muratpaşa Müteahhitler Derneği Başkanı Musa Koçak geçtiğimiz günlerde 13. Olağan Genel Kurulunu gerçekleştiren şaat Mühendisleri Odasını ziyaret etti. İMO Başkanı Cem Oğuz, İnşaat sektörünün Türkiye'nin lokomotifi olduğunu dile getirerek, "Kentsel dönüşüm projelerinin bir an önce Antalya'da başlatılması, gelecekte yaşanacak bir çok olumsuzlukların önüne geçecektir. Bu anlamda siz müteahhitlere çok iş düşüyor. Bildiğim kadarı ile şu an Büyükşehir Belediyemiz Deprem Master Planı üzerinde çalışıyor. Bir an önce master planının hayata geçirilmesi, hem daha modern bir Antalya'nın yaratılmasını hem de inşaat bektörü ekonomiye daha büyük katkılar sağlayacaktır" dedi.

Haber Merkezi

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
Zorlu Grubu’nın helikopteri iniş yaparken düştü!
26.04.2015 19:26
Zorlu Grubu'na ait Bell- 430 tipi helikopter Aydın'da iniş yapacağı sırada düştü ve kişiden 3'ü yaralanırken, 1'i yara almadan kurtuldu.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Ahmet Edip Uğur, Gayrimenkul Zirvesi'nde konuştu!
25.04.2015 11:50
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi bugün başladı. Yarın sona erecek olan zirvede, pek çok uluslarasası sektör oyuncusu bir araya geldi.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000