Antalya’da kentsel dönüşüm başlamalı!

Antalya’da kentsel dönüşüm başlamalı! Muratpaşa Müteahhitler Derneği Başkanı Musa Koçak, Antalya’da kentsel dönüşüm başlaması gerektiğini söyledi
 
Yazı Boyutu

Muratpaşa Müteahhitler Derneği Başkanı Musa Koçak geçtiğimiz günlerde 13. Olağan Genel Kurulunu gerçekleştiren şaat Mühendisleri Odasını ziyaret etti. İMO Başkanı Cem Oğuz, İnşaat sektörünün Türkiye'nin lokomotifi olduğunu dile getirerek, "Kentsel dönüşüm projelerinin bir an önce Antalya'da başlatılması, gelecekte yaşanacak bir çok olumsuzlukların önüne geçecektir. Bu anlamda siz müteahhitlere çok iş düşüyor. Bildiğim kadarı ile şu an Büyükşehir Belediyemiz Deprem Master Planı üzerinde çalışıyor. Bir an önce master planının hayata geçirilmesi, hem daha modern bir Antalya'nın yaratılmasını hem de inşaat bektörü ekonomiye daha büyük katkılar sağlayacaktır" dedi.

Haber Merkezi

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Başkentte bu yollar trafiğe kapalı!
30.05.2015 10:17
Başkentte, bugün yapılacak AK Parti, Saadet Partisi, HDP ve BTP mitingleriyle yarınki CHP mitingi nedeniyle yollar trafiğe kapatılacak.
Anadoluhisarı'ndaki tarihi namazgâh ibadete açıldı
30.05.2015 09:56
İstanbul’u fethetmek için Anadolu’nun içlerinden gelen Türklerin ilk yerleşim yerlerinden olan Anadoluhisarı’ndaki namazgâh yeniden ibadete açıldı.
İder Mobilya’dan küçük hanımları sevindirecek odalar…
29.05.2015 17:31
İder Mobilya’nın kız çocuklarına özel olarak hazırladığı Carpi iki kapılı yatak odası, sade ve zarif tasarımıyla yaşam alanları sunuyor
Eminevim 5yüz60 ödeme planı!
29.05.2015 17:20
Eminevim 5yüz60 projesinde 60 aya kadar sıfır faizli ve yüzde 5 peşinatlı ödeme seçenekleri ön plana çıkıyor.
Toyzz Shop 7 yeni mağaza açtı!
29.05.2015 14:19
Oyuncak denince akla ilk gelen marka olan Toyzz Shop birbiri ardına açtığı mağazalarıyla büyümeye devam ediyor.
TOKİ'den Bolu’ya 496 konut müjdesi!
29.05.2015 10:46
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Bolu Mudurnu’da hayata geçireceği 496 konut için 2 Haziran 2015 günü ihale düzenleyecek.
Soho House’un patronu Serdar Bilgili: Çok üzgünüm!
29.05.2015 10:06
Taksim Asmalımescit’te bulunan Soho House’un patronu Serdar Bilgili, önceki akşam eşi Nazlı Bilgili’yle görüntülendi.
Istwest, hafta sonu keyifli bir organizasyon düzenliyor!
29.05.2015 09:18
Markalı konut projelerindeki fırsatları bulan Evdekifirsat.com yeni projelerle büyümeye devam ediyor.
TOKİ, Kırşehir’de 131 konutun kura tarihleri!
28.05.2015 17:42
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Kırşehir Merkez Kayabaşı 2.Etap’ta bulunan toplam 131 konutun kura çekişini 23 Haziran’da yapacak.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000