Tokat’a 100 yataklı modern devlet hastanesi!

Tokat’a 100 yataklı modern devlet hastanesi! Yeni Zile Devlet Hastanesi 17 bin 500 metrekare kapalı alan olmak üzere toplam 23 bin metrekare alana inşa edilecek
 
Yazı Boyutu

Yeni Zile Devlet Hastanesi 17 bin 500 metrekare kapalı alan olmak üzere toplam 23 bin metrekare alana inşa edilecek.

 100 yatak kapasiteli Devlet Hastanesi inşaatının temel kazma çalışmaları ihaleyi kazanan Arslanlar İnşaat tarafından başlatıldı. Şirketin yöneticisi Veysel Arslan, temel kazma çalışmalarının 15 gün içerisinde tamamlanacağını, 28 ay gibi kısa bir sürede inşaatı tamamlamayı planladıklarını söyledi. Zile Belediye Başkanı Lütfı Vidinel ise, Yeni Devlet Hastanesi'nin yapımı için destek veren Sağlık Bakanı Prof. Dr. Recep Akdağ, AK Parti Tokat Milletvekilleri Zeyid Aslan, Şükrü Ayalan, Dilek Yüksel, İstanbul Milletvekili Harun Karaca ve bürokratlara teşekkür etti.

TOKAT İHA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Bosch küçük ev aletlerinde Mayıs’a özel kampanya…
23.05.2015 09:57
Bosch Ev Aletleri, Mayıs ayı boyunca geçerli olacak bir kampanya ile tüketicilere cazip fırsatlar sunacak.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000