İnistanbul Gala’da 3 haftada yüzde 80 satış!
Manhattan’da 805 milyon TL'ye depo satıyorlar!
İşte Türkiye Konut Piyasası Haziran 2015 raporu
TOKİ’den 597 konut müjdesi!
İstanbul’da konut fiyatları düşecek mi?

Terkos Gölü etrafındaki arsaların değerini üçüncü havalimanı artırdı!

Terkos Gölü etrafındaki arsaların değerini üçüncü havalimanı artırdı! Terkos Gölü çevresinde inşa edilecek olan üçüncü havalimanı bölgedeki emlak piyasasını hareketlendirdi
 
Yazı Boyutu

 

Terkos Gölü çevresinde inşa edilecek olan üçüncü havalimanı bölgedeki emlak piyasasını hareketlendirdi. Arnavutköy bölgesinde konut metrekare fiyatı yüzde 21.2'lik artışla 1015 liraya çıktı. Bölgede yer alan köy evlerinin dahi değeri arttı. Bölgede 2 dönüm arazi 200 bin lira civarında satılırken şu anki fiyatı 400 bin liraya yükseldi. Sabiha Gökçen Havalimanı'nda yeni terminallerin açılmasının ardından Kurtköy'de de benzer bir durum yaşanmıştı.

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Selimiye’nin ‘incisi’ yenileniyor
30.06.2015 17:21
Tarihi Selimiye Camisi’nin yanıbaşında bulunan tarihi Arasta Çarşısı’nın kubbe kurşunları 45 yıl sonra yenileniyor.
Gülman Group Bodrum’a iki yüzük taşı taktı
30.06.2015 16:41
Bodrum Gündoğan’da iki villa projesi birden geliştiren Gülman Group, yeni projelerin de haberini verdi.
Ayışığı Mercan Evleri’nde yaşam başladı!
30.06.2015 16:06
Ayışığı Gayrimenkul tarafından Bodrum Gümüşlük’te hayata geçirilen Ayışığı Mercan Evleri’nin inşaatı tamamlanarak yaşam başladı.
Stamford Bridge, 500 milyon sterline yenileniyor!
30.06.2015 14:13
Chelsea’nin milyarder sahibi Roman Abramovich, Stamford Bridge Stadı’nın yenileme çalışması için kesenin ağzını açtı.
Ege Yapı, Yenisahra sakinleri ile iftarda buluştu
30.06.2015 14:11
Gayrimenkul sektöründe hayata geçirdiği projelerle dikkat çeken EgeYapı Group Yenisahra’da ikamet eden arsa sahipleri ve yakınları ile bir araya geldi
Nefes Sakarya için geri sayım başladı
30.06.2015 14:10
Eminevim’in projesi olan ve doğal dokuyu bozmadan inşa edilen “Nefes Sakarya’nın, rahat bir “Nefes” almak isteyenlerle buluşmasına sayılı günler kaldı
Araplar o ilde 50 milyon dolarlık gayrimenkul aldı!
30.06.2015 13:53
Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu Karadeniz Bölgesi’ne son zamanlarda büyük ilgi gösteren Arapların 50 milyon dolarlık gayrimenkul satın aldığını söyledi
İran ilk kez MAPIC'de!
30.06.2015 10:48
Bu yıl 18-20 Kasım'da dünyanın en önemli perakendecileri ve AVM yatırımcılarını 21. defa bir araya getirmeye hazırlanan MAPIC 2015’te İran sürprizi.
Nurol GYO'dan akademik çalışmalara destek!
30.06.2015 10:34
22. Uluslararası Gayrimenkul Konferansı’nda Nurol GYO adına ‘Doktora Ödülü’ verildi.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000