İkitelli-Sefaköy'de 24 saat süreyle su kesintisi!

İkitelli-Sefaköy'de 24 saat süreyle su kesintisi! Küçükçekmece, Bahçelievler ve Bağcılar’da bazı semtlere, 20 Haziran Çarşamba günü 24 saat süreyle su verilemeyecek
 
Yazı Boyutu

 

Küçükçekmece, Bahçelievler ve Bağcılar'da  bazı semtlere, 20 Haziran Çarşamba günü 24 saat süreyle su verilemeyecek.
 
İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi'nden (İSKİ) yapılan açıklamaya göre,  İkitelli-Sefaköy ana isale hattında deplase bağlantı çalışması yapılacak. Bu  kapsamda, Küçükçekmece Cennet, Cumhuriyet, Sultan Murat, Fevzi Çakmak, Kanarya,  Yeşilova, Beşyol, Kemalpaşa, Kartaltepe, Söğütlüçeşme, Tevfikbey, İnönü, Fatih ve  Yeni mahallelerinde, Bahçelievler'de Yenibosna, Merkez, Fevzi Çakmak, Zafer,  Hürriyet, Çobançeşme ve Kocasinan mahallelerinde, Bağcılar'da Bağlar, Hürriyet ve  Evren mahallelerinin alt kolları ile Gülbahar Caddesi, Mahmutbey Taş Ocağı Yolu  ve 212 Alışveriş Merkezi civarında, 20 Haziran Çarşamba günü saat 09.00'dan  başlayarak, 24 saat süreyle su kesintisi uygulanacak.
Vatan

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
New Yorkluların gözü İstanbul'daki bu caddede!
24.04.2015 12:37
Fatih'te Kadınlar Pazarı’nın bulunduğu İtfaiye Caddesi, New York Times'ın hazırladığı Avrupa’nın en gözde 12 caddesi listesinde yerini aldı.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000