Hilalkent canlandırılıyor

Hilalkent canlandırılıyor Erzurum Yakutiye Belediyesi tarafından Erzurum'un doğu yakasında yer alan Hilalkent'te şehirleşmeyi hızlandırmak amacıyla çalışmalar yapılıyor.
20.10.2011 - 08:34
Yazı Boyutu

Bu amaçla bölgede yeni yollar oluşturuluyor. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Belediye Başkanı Ali Korkut, "Yolun şehirleşmeyi hızlandıran önemli bir unsur olduğunu düşüncesiyle Hilalkent'te yeni yollar açtık." dedi.

Korkut, başlattıkları çalışmanın bölgenin şehirleşme oranını yükselteceğini sözlerine ekledi. Yol çalışmalarını yerinde inceleyen Korkut, Hilalkent'te yaklaşık 20 yıldır yeni yapılaşma olduğunu; ancak yeteri kadar gelişim göstermediğini söyledi.

Korkut, "Buranın eksiklikleri ulaşım kanalları ve çevresel faktörlerdir. Hilalkent bölgesinin aşağı kısımlarında tesisler kuruluyor. Diğer yatırımlarla birkaç yıla kadar Hilalkent Erzurum'un çekim alanlarından biri olacaktır." şeklinde konuştu.

TOKİ tarafından Hilalkent'te yeni yapılar yapıldığını, bu yapıların etrafına dikey ve paralel yollar açarak halkın hizmetine sunduklarını anlatan Korkut, yeni yolların çift şerit, orta refüj ve yaya kaldırımlanyla 23 metre genişliğinde araç ve yaya yolu olacağını belitti.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000