‘Hem satalım’ diyoruz hem de üzüyoruz!

‘Hem satalım’ diyoruz hem de üzüyoruz! Bri yandan yabancılara gayrimenkul satışı kolaylaştırılsın diye bağırıp duruyoruz, diğer yandan ise Türkiye'den gayrimenkul almak isteyen yabancılara çıkarmadık zorluk bırakmıyoruz
14.03.2011 - 10:53
Yazı Boyutu

Türkiye'den gayrimenkul satın alan yabancılar dert yandı. Muğla'nın Bodrum ilçesinde yaşayan yabancı uyruklu vatandaşlar gayrimenkul konusunda düzenlenen bilgilendirme toplantısına katılarak yaşadıkları sorunları anlattılar.

Bodrum Belediyesi Meclis Salonunda düzenlenen toplantıya, İngiliz, Alman, ve Hollandalılar olmak üzere yabancı uyruklu birçok vatandaş katılırken toplantıda yabancıların gayrimenkul konularındaki yaşadıktan sorunlar ele alındı.

Bodrum Belediyesi ile Heredot Akademisi'nce otaklaşa düzenlenen toplantıda, Avukat Şükrü Üstek gayrimenkul konusunda yabancıların yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri hakkında konuştu. İlçede yaşayan yabancılar kat mülkiyeti ve diğer sıkıntılarını anlattılar. Soru cevap şeklinde devam eden toplantıda Avukat Şükrü Üstek yabancı uyruklu vatandaşların sorularını cevaplayıp, yaşadıkları sorunlarla ilgili izlemeleri gereken yol hakkında bilgiler aktardı.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Keten İnşaat 38’inci yılını kutluyor!
02.04.2015 12:15
Nişantaşı başta olmak üzere İstanbul’un farklı bölgelerinde birçok konut projesine imza atan Keten İnşaat, 38. yılını kutluyor.
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000