Dalyan Prestige villaları Mart 2016'da teslim!
24 Gayrimenkul Portföy Yatırım, Türkiye'de ilk olacak!
Mars'a gitmek için 1 yıl yalnız kalacaklar!
Vadi Yaka Başakşehir görücüye çıkıyor
Aşçıoğlu ile Deyaar ortaklık anlaşması imzaladı

Bursa Timsah Arena’da canlı yayın başladı!

Bursa Timsah Arena’da canlı yayın başladı! Kaba inşaatının 2 ay gibi kısa bir sürede tamamlanması planlanan Büyükşehir Belediye Stadı’ndan (Timsah Arena) canlı yayına başlandı
 
Yazı Boyutu

Kaba inşaatının 2 ay gibi kısa bir sürede tamamlanması planlanan Büyükşehir Belediye Stadı'ndan (Timsah Arena) canlı yayına başlandı. Büyükşehir Belediyesi tarafından Bursaspor için Acemler mevkiine yaptırılan 45 bin kişi kapasiteli stadyumun çalışmaları Gintaş İnşaat Taahhüt Ticaret A.Ş. bünyesinde 3 ayrı kule vinç ile şantiye alanına kurulan hazır beton tesisi ve prefabrik atölyesi sayesinde hummalı bir şekilde sürerken, yeşil beyazlı taraftarların heyecanla beklediği stadın inşaat alam Büyükşehir Belediyesi'nin internet sitesinden uygulamaya koyduğu canlı yayın ile 24 saat takip edilir hale geldi.

Yeni Dönem

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sky Blue İstanbul’da son 20 daire!
01.09.2015 14:17
Royal Group imzasıyla Kartal’da hayata geçirilen Sky Blue İstanbul’da son 20 daire avantajlı fiyatlar ve uygun ödeme planlarıyla satışa sunuldu.
Moskova'ya yeni konut projesi!
01.09.2015 11:11
Moskova’da 1.7 milyar rublelik yeni konut projesi onaylandı.
Gazze'de inşaat sektöründe hareketlilik başladı!
31.08.2015 16:54
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye çimento girişine izin vermesinin ardından inşaat sektöründe hareketlilik başladı.
Artaş Group projelerinde Baumit imzası!
31.08.2015 15:15
Baumit, Artaş Group projelerine dış cephe ısı yalıtım sistemlerinden zemin sistemlerine kadar farklı ürün grupları ile katkıda bulunuyor.
Tarlabaşı 360, Arap yatırımcılara ‘örnek proje’ olarak tanıtıldı
31.08.2015 14:22
Dubai’de gerçekleşecek Cityscape Fuarı öncesinde Türk-Arap Yatırımcılar Gayrimenkul Yatırım Forumu’nda buluştu.
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000