TOKİ'den Bucak'a yeni yatırım planı!
Ortadoğu Resim İstanbul'da yaz kampanyası
Ataköy Nef 22 projesinde son durum!
Yüksek kira potansiyeli Elysium Art Şişli'de!
Kemer Life XXIII projesi

Bursa Timsah Arena’da canlı yayın başladı!

Bursa Timsah Arena’da canlı yayın başladı! Kaba inşaatının 2 ay gibi kısa bir sürede tamamlanması planlanan Büyükşehir Belediye Stadı’ndan (Timsah Arena) canlı yayına başlandı
 
Yazı Boyutu

Kaba inşaatının 2 ay gibi kısa bir sürede tamamlanması planlanan Büyükşehir Belediye Stadı'ndan (Timsah Arena) canlı yayına başlandı. Büyükşehir Belediyesi tarafından Bursaspor için Acemler mevkiine yaptırılan 45 bin kişi kapasiteli stadyumun çalışmaları Gintaş İnşaat Taahhüt Ticaret A.Ş. bünyesinde 3 ayrı kule vinç ile şantiye alanına kurulan hazır beton tesisi ve prefabrik atölyesi sayesinde hummalı bir şekilde sürerken, yeşil beyazlı taraftarların heyecanla beklediği stadın inşaat alam Büyükşehir Belediyesi'nin internet sitesinden uygulamaya koyduğu canlı yayın ile 24 saat takip edilir hale geldi.

Yeni Dönem

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Doğal taşlar mekanlara yeni bir boyut kazandırıyor!
03.08.2015 15:30
Tureks Stone'un ev ve ofisler için özel olarak ürettiği gri renkleri içeren doğal taş koleksiyonları mekanları büyüleyici bir güzellikle buluşturuyor.
Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforunu yaşatıyor!
03.08.2015 12:03
400 dönümlük özel bir arazide 150 seçkin villadan oluşan Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforuyla sakinlerine doğa içinde bir yaşam tarzı sunuyor.
Süleyman Çetinsaya Kale'de görmek için 3 örnek daire yaptırdı
03.08.2015 11:33
Süleyman Çetinsaya, çok titizlendiği Avrupa Konutları Kale’de sadece görmek ve incelemek için 3 örnek daire yaptırdı.
NCadde Agora’nın yarısı iki ayda satıldı!
03.08.2015 10:35
Özyurtlar İnşaat tarafından Esenyurt’ta hayata geçirilen Ncadde Agora yatırımcıdan büyük ilgi görüyor.
İETT'den vatandaşa doğum günü sürprizi!
29.07.2015 15:44
Doğum gününde otobüse binen yolcular, İstanbul kartlarını okuttuklarında doğum günü kutlama mesajı ile karşılaşıyorlar.
Beylikdüzü'nde 1.4 milyon liraya satılık arsa!
31.07.2015 16:34
Marmara Emlak Müdürlüğü, Beylikdüzü'nde yer alan bin 351 metrekare yüz ölçüme sahip arsayı satışa çıkardı.
Lev Troçki'nin Büyükada'da kaldığı ev satılıyor
31.07.2015 16:16
Sovyetler Birliği’nde Bolşevik Parti’nin önemli isimlerinden, Kızıl Ordu'nun kurucusu olarak bilinen Lev Troçki’nin Büyükada’da oturduğu ev satılıyor.
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000