Balıkesir Altınoluk'ta 10 hektar zeytinlik alan zarar gördü!

Balıkesir Altınoluk'ta 10 hektar zeytinlik alan zarar gördü! Edremit ilçesine bağlı Altınoluk beldesindeki yazlık konutların yakınında çıkan yangında, 10 hektar zeytinlik alan zarar gördü
 
Yazı Boyutu

Balıkesir'in Edremit ilçesine bağlı Altınoluk beldesindeki yazlık konutların yakınında çıkan yangında, 10 hektar zeytinlik alan zarar gördü.

Özdemir Kent mevkisinde henüz belirlenemeyen bir nedenle çıkan yangına Altınoluk, Zeytinli ve Güre belediyeleri itfaiyelerinin yanı sıra Edremit Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı 3 arazöz ve 1 yangın söndürme helikopteri müdahale etti.

Bölgedeki tatilciler de insan zinciri kurarak, yangın bölgesine kovalarla su taşıdı.  

Edremit Orman İşletme Müdürü Mehmet Demirbağ, yangının kontrol altına alındığını belirterek, 10 hektar zeytinlik alanın zarar gördüğünü bildirdi.

AA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
AFAD ekibi Nepal'deki görevini tamamladı
02.05.2015 13:02
Nepal’de meydana gelen 7.9 büyüklüğündeki depremin ardından afet bölgesine giden AFAD ekibi çalışmalarını bitirdi.
Kepçeyle kazdırdığı yolu ulaşıma kapattı!
02.05.2015 12:12
Sivas'ta bir vatandaş, arsası üzerine yapıldığını iddia ettiği yolu kepçeyle kazdırarak, dört saat süreyle araç geçişine izin vermedi.
Dünyanın 7 harikası Antalya'da kum olacak!
02.05.2015 11:25
Uluslararası Antalya Kum Heykel Festivali bu yıl "Dünyanın 7 Harikası ve Mitoloji" temasıyla düzenlenecek
Bodrum'da 2 milyon 792 bin TL'ye satılık 3 tarla!
02.05.2015 11:27
Bodrum'da sulk hukuk mahkemesi 3 tarlayı satışa çıkardı.
Saros Körfezi'nde dalış sezonu başladı
02.05.2015 10:55
Özellikle İstanbul'dan hafta sonları kendi kendini temizleme özelliği olan körfeze gelenler yoğunluk oluşturuyor
İnşaata sonradan girenler kârın azlığını gördüler
01.05.2015 17:21
Sektöre kalıcı olduğunu ispatlayan FerYapı, beş yaşına basarken 5 projede 500 bin metrekarelik inşaata imza attı.
Makyol Yaşam Beylikdüzü, her mevsim ayrı güzel...
01.05.2015 16:14
Makyol İnşaat tarafından Beylikdüzü’nde inşa edilen Makyol Yaşam Beylikdüzü’nde yüzde 5 peşinatla ev sahibi olma fırsatı sunuyor.
Gayrimenkul sektörü yabancı yatırımcıyla büyüyor!
01.05.2015 13:20
Ahmet Temeltaş, Türkiye’de gayrimenkul sektörünün son günlerdeki yükselen çıtasıyla ilgili değerlendirmeler yaptı.
Mall of İstanbul’da Hıdırellez coşkusu!
01.05.2015 12:12
Mall of İstanbul Bahar Karnavalı kapsamında Hıdırellez’i de tam bir şenlik havasında kutlamaya hazırlanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000