Ünal Şirketler Grubu, çalışma arkadaşları arıyor!

Ünal Şirketler Grubu, çalışma arkadaşları arıyor! Ünal Şirketler Grubu, Ardahan ve Kars illerinde bulunan HES ve baraj şantiyelerinde görev yapacak çalışma arkadaşları arıyor
31.01.2013 - 08:50
Yazı Boyutu

 

Ünal Şirketler Grubu, inşaat mühendisleri, makina mühendisleri, elektrik teknisyenleri, laborantlar, topograflar, muhasebeciler, depocular, ustabaşılar, ekskavatör operatörleri, kamyon şöförleri arıyor.
 
Ünal Şirketler Grubu, Ardahan ve Kars'ta bulunan HES ve baraj şantiyelerinde görev yapacak üniversitelerin İnşaat Mühendisliği bölümlerinden mezun, baraj inşaatında en az 10 yıl şantiye deneyimi olan, iyi derecede World ve Excell kullanabilen şantiye şefi arıyor.
 
Ünal Şirketler Grubu İletişim Bilgileri;
 
Adres: Ceyhun Atıf Kansu Caddesi, 1368 Sokak, No:5 06520 Balgat-Ankara
 
Telefon: 0312 284 90 00
 
Faks: 0312 284 92 92
 
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Resim İstanbul, kahve tutkunlarına ev sahipliği yapıyor!
31.03.2015 12:16
Ortadoğu Grup tarafından Sancaktepe’de inşa edilen Resim İstanbul, bu pazar Kahve Günü Etkinliği’ne ev sahipliği yapıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000