Ünal Şirketler Grubu, çalışma arkadaşları arıyor!

Ünal Şirketler Grubu, çalışma arkadaşları arıyor! Ünal Şirketler Grubu, Ardahan ve Kars illerinde bulunan HES ve baraj şantiyelerinde görev yapacak çalışma arkadaşları arıyor
 
Yazı Boyutu

 

Ünal Şirketler Grubu, inşaat mühendisleri, makina mühendisleri, elektrik teknisyenleri, laborantlar, topograflar, muhasebeciler, depocular, ustabaşılar, ekskavatör operatörleri, kamyon şöförleri arıyor.
 
Ünal Şirketler Grubu, Ardahan ve Kars'ta bulunan HES ve baraj şantiyelerinde görev yapacak üniversitelerin İnşaat Mühendisliği bölümlerinden mezun, baraj inşaatında en az 10 yıl şantiye deneyimi olan, iyi derecede World ve Excell kullanabilen şantiye şefi arıyor.
 
Ünal Şirketler Grubu İletişim Bilgileri;
 
Adres: Ceyhun Atıf Kansu Caddesi, 1368 Sokak, No:5 06520 Balgat-Ankara
 
Telefon: 0312 284 90 00
 
Faks: 0312 284 92 92
 
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bahçetepe İstanbul’un bir parseli daha onaylandı!
05.05.2015 11:39
Emlak Konut GYO, projelerinden Bahçetepe İstanbul projesinin altyapı ve çevre düzenleme işlerinin kısmi geçici kabulü onaylandı.
Topkapı İnistanbul'da fiyatlar 291 bin TL'den başlıyor!
05.05.2015 11:19
İnistanbul Topkapı'nın 9 Mayıs'ta başlayacak satış süreci öncesi özel müşteriler ile görüşmeler başladı.
Apple Watch dövmeyle çalışmıyor!
05.05.2015 10:43
Apple Watch dövme olan kolunuzda çalışmadığı konusundaki açığı kabul etti.
Papua Yeni Gine’de 7,4 büyüklüğünde deprem!
05.05.2015 10:33
Papua Yeni Gine’de 7,4 şiddetinde deprem meydana geldi. Şiddetli depremin ardından ise tsunami uyarısı yapıldı.
THY bu kez "en iyi hizmet veren havayolu" seçildi
04.05.2015 17:13
Yeme, içme, gezi ve eğlence portalı "The Daily Meal" THY’yi ekonomi sınıfı ikramında en iyi hizmet veren havayolu şirketi olarak belirledi.
Via Twins Ankara'nın özellikleri dikkat çekiyor!
04.05.2015 17:08
Via Twins hemen teslim ofisleri ve avantajlarıyla dikkat çekiyor.
Gayrimenkul sektöründe hareketlenme bekleniyor!
04.05.2015 16:22
REIDIN'in 2015 2. çeyrek dönem sonuçlarına göre hızla yükselen dolar kuru, yatırımını dolara yapan yatırımcıyı konuta yatırım yapmaya teşvik edecek.
Koleksiyon yeni ofis serisini tanıttı!
04.05.2015 15:23
Koleksiyon yeni ofis tasarımlarını, uluslararası seçkin isimlerin de katıldığı ‘RE-work’ temalı büyük bir lansmanla tanıttı.
MuuM Tasarımı RMO Binası The Plan Awards’da finalist oldu!
04.05.2015 15:15
Rönesans Mecidiyeköy Ofisi dünyaca ünlü İtalyan mimarlık dergisi The Plan tarafından finalist olarak gösterildi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000