SOYAK EVOSTAR HALKALI

SOYAK EVOSTAR HALKALI Soyak'ın 50. yılında hayata geçirdiği ve 4 Ekim'de satışa çıkan Soyak Evostar Halkalı projesinde ilk fiyat avantajları 24 Ekim'de son buluyor.
21.10.2011 - 14:44
Yazı Boyutu

24 Ekim'e kadar geçerli olacak fiyat listesine göre Evostar'daki dairelerin fiyatları 81 bin 500 liradan başlayıp, 266 bin liraya kadar uzanıyor. Aylık taksit tutarları ise 696 liradan başlıyor.

SOYAK EVOSTAR FOTO GALERİSİ İÇİN TIKLAYIN!

Soyak'ın 40 bin m2 alan üzerine kurulu, 1000 konuttan oluşan yeni projesi; Soyak Evostar, ev seçenekleri ile farklı zevk ve beğenilere hitap ediyor.

Soyak Evostar'da; 81 bin TL'den başlayan stüdyolar, 117 binden başlayan 1+1 ler, 158 bin TL'den başlayan 2+1 ler, 209 bin TL'den başlayan bahçeli dubleksler ve 266 bin TL'den başlayan 3+1 ler bulunuyor.

ÖDEME PLANI

Tanıtıma özel fiyat avantajı ile satışa sunulan projede 120 ay için yüzde 5 peşinat ve %0.99 faiz oranı uygulanıyor. Eylül 2013'te tamamlanarak sahiplerine teslim edilmesi hedefleniyor.

Tago mimarlık tarafından tasarlanan Soyak Evostar'ın sosyal olanakları arasında; açık ve kapalı otoparklar, spor alanları tenis ve basketbol, sosyal tesisler, yüzme havuzu, çocuk havuzu, özel peyzaj ve 24 saat güvenlik yer almakta.

Soyak Evostar İletişim Bilgileri

Telefon: 444 0 795

Web: http://www.soyak.com.tr/

Firma Soyak
Proje Soyak Evostar
Telefon 444 0 795
Adres Soyak Evostar Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000