ÖZYURTLAR RESIDENCE

ÖZYURTLAR RESIDENCE Özyurtlar inşaat tarafından Beylikdüzü'nde hayata geçirilen Özyurtlar Residence’ta dairelerin fiyatları 64 bin TL’den başlıyor ve 12 ay faizsiz 24 aya kadar vadelendirme yapılıyor
 
Yazı Boyutu

Toplam 460 konuttan meydana gelen Özyurtlar Residence'ta konutlar  stüdyo ve 1+1 şeklinde tasarlandı. Proje kapsamında 327 adet 1+0, 132 adet de 1+1 daire bulunuyor.

Beylikdüzü'nde konumlandırılan Özyurtlar Residence projesinde 36 metrekare 1+0'ların fiyatları 64 bin TL ile 74 bin TL, 72 metrekare 1+1'lerin fiyatları ise 94 ile 104 bin TL arasında değişiyor.

Ödeme Planı

Özyurtlar Residenceprojesinde 12 ay faizsiz 24 aya kadar vadelendirme yapılıyor. Bir miktar ise peşinat veriliyor.

Özyurtlar Residence'ın teslimatlarının Haziran 2013'te yapılması planlanıyor.

Özyurtlar Residence İletişim Bilgileri

Web: www.ozyurtlar.com

Telefon: 444 40 27

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000