Yüzyılların Ramazan geleneği; Hırka-i Şerif
Emlak Konut’tan Ankara Çankaya’da arsa ihalesi!
Rıza Zarrab'ın Kanlıca'daki yalılarına yıkım kararı!
Tarlabaşı 360'ta iptal yok, inşaat tam gaz!
Norm Yapı Gündoğan’a Fiera Vista ile giriş yaptı

ÖZYURTLAR RESIDENCE

ÖZYURTLAR RESIDENCE Özyurtlar inşaat tarafından Beylikdüzü'nde hayata geçirilen Özyurtlar Residence’ta dairelerin fiyatları 64 bin TL’den başlıyor ve 12 ay faizsiz 24 aya kadar vadelendirme yapılıyor
 
Yazı Boyutu

Toplam 460 konuttan meydana gelen Özyurtlar Residence'ta konutlar  stüdyo ve 1+1 şeklinde tasarlandı. Proje kapsamında 327 adet 1+0, 132 adet de 1+1 daire bulunuyor.

Beylikdüzü'nde konumlandırılan Özyurtlar Residence projesinde 36 metrekare 1+0'ların fiyatları 64 bin TL ile 74 bin TL, 72 metrekare 1+1'lerin fiyatları ise 94 ile 104 bin TL arasında değişiyor.

Ödeme Planı

Özyurtlar Residenceprojesinde 12 ay faizsiz 24 aya kadar vadelendirme yapılıyor. Bir miktar ise peşinat veriliyor.

Özyurtlar Residence'ın teslimatlarının Haziran 2013'te yapılması planlanıyor.

Özyurtlar Residence İletişim Bilgileri

Web: www.ozyurtlar.com

Telefon: 444 40 27

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Evora İstanbul, hayatınıza yeni bir soluk getirecek
02.07.2015 15:17
İstanbul’un en gözde bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen devasa proje Evora İstanbul, hayallerinizdeki kusursuz şehri sizin için gerçekleştiriyor
Bendeniz, otelci oluyor!
02.07.2015 14:50
Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Bendeniz, uzun süren suskunluğunu sevenlerini mutlu edecek bir haberle bozmaya hazırlanıyor...
İDO’dan Ramazan Bayramı’na özel tarife
02.07.2015 14:30
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), Ramazan Bayramı'na özel tarife uygulamasına 16-19 Temmuz tarihlerinde başlayacak.
Bayram Alışveriş Günleri CNR Expo’da başlıyor!
02.07.2015 11:57
Vatandaşa outlet fiyatların altında ve tek çatı altında hesaplı bir alışveriş fırsatı sunan Bayram Alışveriş Günleri, 4 Temmuz’da başlıyor.
Sembol İstanbul projesine ISVEA imzası…
02.07.2015 11:26
Seramik, banyo ürünlerinde İtalya'nın lider markası olan İtalyan Isvea, İstanbul’un en gözde konsept projesi Sembol İstanbul’a imzasını atacak.
Konut alırken en önemli kriter: güvenli yaşam!
02.07.2015 10:18
“Şehir içinde koca bir şehir” konseptinde tasarlanan ve 4 binin üzerinde nüfus barındıracak Mebuskent’te yaşam seneye “güvenle” başlıyor.
Aslantuğ ailesinin lüks villada karavan tatili!
02.07.2015 10:00
Geçtiğimiz yıl bir karavan alarak doğa tatillerine çıkmaya başlayan Mehmet Aslantuğ, bu yıl rotayı Bodrum'a çevirdi.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000