Minitolia’da fiyatlar 43 bin liradan başlıyor!

Minitolia’da fiyatlar 43 bin liradan başlıyor! Anadolum İnşaat tarafından İstanbul Kurtköy’de inşa edilen Minitolia konut fiyatları 43 bin liradan başlıyor
22.08.2010 - 00:38
Yazı Boyutu

 


Anadolum İnşaat tarafından İstanbul Kurtköy'de inşa edilen Minitolia 5 bin metrekare arsa üzerinde toplam 102 konuttan oluşuyor.

Minitolia'da konutkarın Ağustos 2011'de tamamlanarak sahiplerine teslim edilmesi planlanıyor.
Minitolia Kurtköy'de 35 metrekarelik 1+0 stüdyo daireler 43 bin liraya, 50 metrekarelik 1+1 daireler 74 bin liraya, 60 metrekarelik 1+1'ler 88 bin liraya, 75 metrekare 2+1'ler ise 105 bin liraya satılıyor.

Kurtköy Minitolia projesinde stüdyo daireler için 3 bin 500 TL peşinat ödenirken, 4 bin 550 liradan 3 ara ödeme yapılıyor. 12 ay boyunca 550 lira taksit ödenen Minitolia Kurtköy'de teslimde 19 bin 250 TL veriliyor.

Sabiha Gökçen Havalimanı'na çok yakın bir konumda bulunan Minitolia'da fitness salonu, süs havuzları ve çocuk oyun alanı bulunuyor.

Minitolia evleri iletişim bilgileri
Web: www.minitolia.com
Tel: 0 216 646 24 05
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000