Mini Royal Kurtköy’de 446 TL taksitle!

Mini Royal Kurtköy’de 446 TL taksitle! Anadolum İnşaat’ın Pendik Kurtköy bölgesinde inşa ettiği MiniRoyal'de 62 bin liradan başlayan fiyatlarla satılan konutlara 446 lira taksitle sahip olmak mümkün
14.03.2011 - 16:01
Yazı Boyutu

Anadolum İnşaat'ın Pendik Kurtköy bölgesindeki yeni projesi Anadolu MiniRoyal'de yeni başlayan 2'nci etap satışları çerçevesinde son konutlar da hızla satılıyor. Mini Royal'de 62 bin liradan başlayan konut fiyatları 125 bin liraya kadar çıkıyor. Anadolu Mini Royal'de ayda 446 liradan başlayan taksitlerle satılan konutlar için 6 bin 200 lira peşinat ödeniyor.

216 konutluk Mini Royal'de 76 dairelerin satışı sürüyor. 2012'de teslim edilmesi planlanan MiniRoyal'da 72 adet 1+0, 108 adet 1+1 ve 36 adet 2+1 daire bulunuyor. Sekiz dönümlük projenin beş dönümü MiniRoyal sakinlerine daha güzel ve rahat yaşam sağlamak için yeşil ve sosyal alanlar olarak planlanıyor.

Projede kapalı ve açık otopark, açık havuz, amfi tiyatro, snack bar, panoramik asansörler, kat bahçeleri fitness merkezi, spor salonu, basketbol ve voleybol sahaları, mini futbol alam, yürüyüş parkuru, çocuk oyun alanı gibi birbirinden zengin seçenekler sunuluyor.

Miniroyal evleri iletişim bilgileri
Web: http://www.anadoluminsaat.com.tr/
Tel: 0 216 646 24 05
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000