MESA ÇAMLIPARK 331 BİN

MESA ÇAMLIPARK 331 BİN Mesa Mesken Sanayii A.Ş. tarafından Ankara Etimesgut Bölgesi’nde yükselen Mesa Çamlıpark Evleri’nde 2+1 konutların fiyatı 331 bin 500 TL, 3+1 konutların fiyatı 398 bin TL, 4+1 konutlar ise 452 bin TL’den başlıyor.
21.09.2011 - 09:55
Yazı Boyutu

20 bin 40 metrekare arazi alanı üzerinde yer alan Mesa Çamlıpark Evleri, zemin+16 katlı 4 blokta toplam 136 konuttan oluşuyor. Projenin inşaat alanı ise 11 bin 540 metrekare.

Ankara Mesa Çamlıpark Evleri'nde 2+1 konutlar 331 bin 500 TL, 3+1 konutların fiyatı 398 bin TL,  4+1 konutların fiyatı ise 452 bin TL'den başlıyor.

Projede tamamı nakit ödemelerde konut bedeli üzerinden yüzde 15 indirim yapılıyor ya da yüzde 25 peşinat veriliyor. Kalanı için 120 aya kadar vade imkanı sunuluyor.

Konut teslimlerinin hemen gerçekleştirildiği Mesa Çamlıpark Evleri, Mesa Mesken Sanayii A.Ş. tarafından Ankara'nın Etimesgut Bölgesi'nde gerçekleştirildi.

Mesa Çamlıpark Evleri'nde 106 metrekare 2 oda 1 salon, 137 metrekare 3 oda 1 salon, 156 metrekare 4 oda 1 salon konut tipleri yer alıyor. Projede az sayıda konutun satışı devam ediyor.

Sosyal olanaklar arasında 1 adet açık, 1 adet kapalı otopark, merkezi ısıtma sistemi, jeneratör, mutfaklarda pilli duman dedektörü, su deposu, çevre tanzimi, girişte güvenlik, çocuk oyun alanı ve basketbol sahası yer alıyor.

Mesa Çamlıpark

0 312 234 17 59

www.mesacamliparkevleri.com/tr

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Fethiye'de belediye iskelesinin özelleştirilmesine tepki
29.03.2015 19:27
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir grup, Göcek Mahallesi'nde bulunan belediye iskelesinin özelleştirilmeye açılmasına tepki gösterdi ve eylem yaptı.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000