KINAŞ KORU KAYSERİ

KINAŞ KORU KAYSERİ Kayseri'nin önde gelen firmalarından Kınaş İnşaat, Kınaş Prestij, Kınaş Vizyon 2023 ve Kınaş Safir’den sonra şimdi de Kınaş Koru projesine başladı. Projenin en önemli özelliği, ilginç bir kampanya uygulanması.
16.10.2011 - 14:58
Yazı Boyutu

Kendilerinden daha önce ev alanların yedi-sekiz ayda yüzde 40'ları geçen oranlarda kazanç sağladıklarını belirten Kınaş İnşaat Satış ve Pazarlama Koordinatörü Muzaffer Kahraman, projede ayrıca otomobil kazanma fırsatı sunduklarını da açıkladı. Kahraman şöyle konuştu:

“Diyelim ki Kınaş Koru'ya geldiniz.  Seçme hakkı, lansman indirimi ve vade olanaklarından yararlandınız. Bir de bunların üstüne sadece örnek daire gezdiğiniz için otomobil çekilişine katılma hakkı kazanıyorsunuz. 29 Ekim'e kadar sürecek kampanyada 1 adet Volkswagen Jeep, 2 adet Volkswagen Polo'lardan birisini kazanma şansı yakalıyorsunuz.”

Ay sonuna kadar yüzde 3 indirim

50 bin metrekare arsada yapılan projede toplam alanın yüzde 90'ı yeşil ve sosyal alanlara ayırdıklarını belirten Kahraman, toplam 355 daireden oluşan projeye 2+1, 3+1 ve  4+1 tipinde konutlara yer verdiklerini söyledi.

Projeden daire alana sıfır faizle 72 ay vade uyguladıklarına dikkat çeken Kahraman, ayrıca ay sonuna kadar daire alacaklara yüzde 3 lansman indirimi uyguladıklarını da belirtti.

Kınaş Koru İletişim Bilgileri

Web adresi:
www.kinas.com.tr

Telefon: 0 352 231 18 18

Faks: 0 352 222 11 06

E-Mail: iletisim@kinas.com.tr

Yavuz Karaman

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000