Kayseri Gülpark Evleri’nde 300 TL taksitle!

Kayseri Gülpark Evleri’nde 300 TL taksitle! Göktaş İnşaat tarafından Kayseri Melikgazi’de inşa edilen Gülpark Evleri’nde 130 metrekarelik konutlar 300 TL taksitle satılıyor
 
Yazı Boyutu

Göktaş İnşaat tarafından Kayseri Melikgazi'de inşa edilen Gülpark Evleri'nde 130 metrekarelik 2+1 konutlar 70 bin liradan satılıyor. 2.500 TL lira peşinatla satılan bu konutların aylık taksitleri 300 liradan başlıyor. Gülpark Evleri'nde 160 metrekarelik 3+1 konutlar 85 bin ile 90 bin lira arasındaki fiyatlardan satılıyor. Gülpark Evleri'nde bu konutlar inçse 3 bin lira peşinatla ayda 370 TL taksit ödeniyor.

Kayseri'de, Erciyes Üniversitesi sınırında, Melikşah Üniversite karşısında inşa edilen Gülpark Evleri'nde etapsız toplam 500 konut bulunuyor. Gülpark Evleri'nde konutların 2011 yılında teslim edilmesi planlanıyor.

Akbank, İş bankası ve Albarakatürk ile anlaşması bulunan Gül Park Evleri Kayseri'de merkezi ve kombili ısıtma sistemi, otopark, çocuk oyun alanları ve bisiklet odaları bulunuyor.

Gülpark Evleri iletişim bilgileri

Web: www.zamangulpark.com

Tel: 0352 224 00 18

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
New Yorkluların gözü İstanbul'daki bu caddede!
24.04.2015 12:37
Fatih'te Kadınlar Pazarı’nın bulunduğu İtfaiye Caddesi, New York Times'ın hazırladığı Avrupa’nın en gözde 12 caddesi listesinde yerini aldı.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Ahmet Edip Uğur, Gayrimenkul Zirvesi'nde konuştu!
25.04.2015 11:50
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi bugün başladı. Yarın sona erecek olan zirvede, pek çok uluslarasası sektör oyuncusu bir araya geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000