Kayseri Gülpark Evleri’nde 300 TL taksitle!

Kayseri Gülpark Evleri’nde 300 TL taksitle! Göktaş İnşaat tarafından Kayseri Melikgazi’de inşa edilen Gülpark Evleri’nde 130 metrekarelik konutlar 300 TL taksitle satılıyor
17.12.2010 - 12:11
Yazı Boyutu

Göktaş İnşaat tarafından Kayseri Melikgazi'de inşa edilen Gülpark Evleri'nde 130 metrekarelik 2+1 konutlar 70 bin liradan satılıyor. 2.500 TL lira peşinatla satılan bu konutların aylık taksitleri 300 liradan başlıyor. Gülpark Evleri'nde 160 metrekarelik 3+1 konutlar 85 bin ile 90 bin lira arasındaki fiyatlardan satılıyor. Gülpark Evleri'nde bu konutlar inçse 3 bin lira peşinatla ayda 370 TL taksit ödeniyor.

Kayseri'de, Erciyes Üniversitesi sınırında, Melikşah Üniversite karşısında inşa edilen Gülpark Evleri'nde etapsız toplam 500 konut bulunuyor. Gülpark Evleri'nde konutların 2011 yılında teslim edilmesi planlanıyor.

Akbank, İş bankası ve Albarakatürk ile anlaşması bulunan Gül Park Evleri Kayseri'de merkezi ve kombili ısıtma sistemi, otopark, çocuk oyun alanları ve bisiklet odaları bulunuyor.

Gülpark Evleri iletişim bilgileri

Web: www.zamangulpark.com

Tel: 0352 224 00 18

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000