Arap yatırımcı Türkiye’ye çıkarma yapacak!
Beyoğlu'nda kentsel dönüşüm ne durumda?
Halkalı-Edirne tren hattı geliyor!
Avrupa Konutları Kale’den Çamlıca Tepesi görünüyor
Akbatı AVM ipotek altında!

Kayseri Gülpark Evleri’nde 300 TL taksitle!

Kayseri Gülpark Evleri’nde 300 TL taksitle! Göktaş İnşaat tarafından Kayseri Melikgazi’de inşa edilen Gülpark Evleri’nde 130 metrekarelik konutlar 300 TL taksitle satılıyor
 
Yazı Boyutu

Göktaş İnşaat tarafından Kayseri Melikgazi'de inşa edilen Gülpark Evleri'nde 130 metrekarelik 2+1 konutlar 70 bin liradan satılıyor. 2.500 TL lira peşinatla satılan bu konutların aylık taksitleri 300 liradan başlıyor. Gülpark Evleri'nde 160 metrekarelik 3+1 konutlar 85 bin ile 90 bin lira arasındaki fiyatlardan satılıyor. Gülpark Evleri'nde bu konutlar inçse 3 bin lira peşinatla ayda 370 TL taksit ödeniyor.

Kayseri'de, Erciyes Üniversitesi sınırında, Melikşah Üniversite karşısında inşa edilen Gülpark Evleri'nde etapsız toplam 500 konut bulunuyor. Gülpark Evleri'nde konutların 2011 yılında teslim edilmesi planlanıyor.

Akbank, İş bankası ve Albarakatürk ile anlaşması bulunan Gül Park Evleri Kayseri'de merkezi ve kombili ısıtma sistemi, otopark, çocuk oyun alanları ve bisiklet odaları bulunuyor.

Gülpark Evleri iletişim bilgileri

Web: www.zamangulpark.com

Tel: 0352 224 00 18

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Üsküdar Belediyesi'nden metro çalışması hakkında açıklama!
28.07.2015 15:26
Üsküdar Belediyesi Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe metro inşaatı çalışmaları sırasında binalarda meydana gelen hasarla ilgili açıklama yaptı.
Tema İstanbul, Daikin Airfel’i tercih etti!
28.07.2015 15:10
Türkiye’nin en büyük karma projesi Tema İstanbul, ısıtma ihtiyaçlarının çözümünde Daikin’i tercih etti.
24 GPY Türkiye'de ilk Gayrimenkul Yatırım Fonları’nı kuracak
28.07.2015 14:09
24 Gayrimenkul Portföy Yönetim Şirketi, Türkiye’nin ilk gayrimenkul yatırım fonlarının kuruluşu için hazırlıklarını tamamlamak üzere.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000