İnnovia’da önce taşın, sonra öde kampanyası!

İnnovia’da önce taşın, sonra öde kampanyası! Yeşil İnşaat’ın, 14 bin konutluk Innovia projesinde konut satın alanlar taksitlerini taşındıktan sonra ödüyor
 
Yazı Boyutu

 

Yeşil İnşaat, 14 bin konutluk Innovia projesinde bugüne kadar hayata geçirdiği kampanyalarına bir yenisini daha ekledi. Yeşil İnşaat, geliştirdiği son kampanyayla Beylikdüzü'nde yer alan Innovia 2'den evini seçen müşterilerine, taksitlerini evlerine taşınıncaya kadar öteleme imkanı sunuyor.

Innovia projesinin ikinci etabından konut alanlar, evlerinin taksitlerini, ne zaman taşınırlarsa o zaman ödemeye başlayabilecekler. 60 aya kadar 0 faiz imkânının sunulduğu kampanya kapsamında ayrıca firma bünyesinde ödeme kolaylıkları sunuluyor. Bu kapsamda Innovia 2'den konut satın alanlar banka kredisi kullanmadan özel ödeme planları ile konut sahibi olabiliyor. Innovia'da satışı süren konutların Haziran 2011'de teslim edilmesi planlanıyor.

 

İnnovia iletişim bilgileri
Web: www.innovia.com.tr
E-posta: info@yesilinsaat.com.tr
Tel: 0 212 414 08 00

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Açık Öğretim Lisesi sınavları ne zaman yapılacak?
28.05.2015 16:40
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) açık öğretim lisesi ve mesleki açık öğretim lisesi ikinci dönem sınavları, 30-31 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Antalya, otel yatırımında ilk sırayı aldı!
28.05.2015 14:29
Ekonomi Bakanlığı, konaklama sektörü için yapılan yatırımlar kapsamındaki 94 yeni proje için yatırım teşviği verdi.
Çamlık 18 Çekmeköy, Keller Williams'a emanet!
28.05.2015 11:58
MİKA İnşaat tarafından hızla değer kazanan bölgelerden Çekmeköy'de hayata geçirilen Çamlık 18 Çekmeköy Keller Williams ile işbirliği yaptı.
İnistanbul Gala’da daire fiyatları 320 bin liradan başlıyor!
28.05.2015 10:44
Zengin sosyal olanakları, yeşil alanları, ulaşım avantajları gibi seçenekleriyle yatırımcının dikkatini çeken İnistanbul'da beklenen gün geldi.
TOKİ, Kocaeli’de 915 konut yapacak!
28.05.2015 10:12
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi(TOKİ) Kocaeli’nde inşa edeceği konut, ticaret binası, büfe, sosyal tesis, mescit, kapalı otopark için ihale düzenliyor
İnistanbul Topkapı görücüye çıkıyor
28.05.2015 09:29
İş GYO ile Nef ortaklığında Topkapı'da inşa edilen İnistanbul, bugün görücüye çıkıyor.
İETT'den Adnan Menderes'e vefa
27.05.2015 17:22
İETT, tarihe geçen başbakanlarından merhum Adnan Menderes için Edirnekapı, Topkapı ve Ulubatlı’da bulunan üç durağı görselle kapladı.
Hamitabat Santrali'ne 520 milyon euro yatırım!
27.05.2015 16:50
Türkiye’nin en eski doğalgaz çevrim santrali olma özelliğini taşıyan Hamitabat Santrali’nin temeli atıldı.
Yalova’da belediye arsası satışa çıkarıldı!
27.05.2015 10:12
Tavşanlı Belediye Başkanlığı, Yalova Altınova’da Tavşanlı beldesinde yer alan arsa niteliğine sahip gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000