İnnovia’da önce taşın, sonra öde kampanyası!

İnnovia’da önce taşın, sonra öde kampanyası! Yeşil İnşaat’ın, 14 bin konutluk Innovia projesinde konut satın alanlar taksitlerini taşındıktan sonra ödüyor
 
Yazı Boyutu

 

Yeşil İnşaat, 14 bin konutluk Innovia projesinde bugüne kadar hayata geçirdiği kampanyalarına bir yenisini daha ekledi. Yeşil İnşaat, geliştirdiği son kampanyayla Beylikdüzü'nde yer alan Innovia 2'den evini seçen müşterilerine, taksitlerini evlerine taşınıncaya kadar öteleme imkanı sunuyor.

Innovia projesinin ikinci etabından konut alanlar, evlerinin taksitlerini, ne zaman taşınırlarsa o zaman ödemeye başlayabilecekler. 60 aya kadar 0 faiz imkânının sunulduğu kampanya kapsamında ayrıca firma bünyesinde ödeme kolaylıkları sunuluyor. Bu kapsamda Innovia 2'den konut satın alanlar banka kredisi kullanmadan özel ödeme planları ile konut sahibi olabiliyor. Innovia'da satışı süren konutların Haziran 2011'de teslim edilmesi planlanıyor.

 

İnnovia iletişim bilgileri
Web: www.innovia.com.tr
E-posta: info@yesilinsaat.com.tr
Tel: 0 212 414 08 00

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
TOKİ, 98 bin liraya daire sahibi yapacak!
20.04.2015 17:32
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Edirne Fırınlarsırtı’nda alt gelir grubu için uygun fiyatlarla daire sahibi yapacak.
Diyarbakır'da ilk güneş enerjisi santrali kuruldu!
20.04.2015 16:58
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nin, doğa dostu kaynaklara dikkat çekmek için hayata geçirdiği bölgenin ilk güneş enerji santrali yarın açılıyor.
Mai’de şimdi kullanmaya başla, ödemeler gelecek yıla
20.04.2015 16:50
FerYapı’nın İstanbul’un gelişim potansiyeli en yüksek bölgelerinden Kartal’da inşa ettiği Mai Residence’da ödemeler bir yıl erteleniyor.
DKY Kartal’ın ofis bloğu erken uçacak
20.04.2015 16:42
DKY Kartal Projesi içinde yer alan ofis bloğu ile ilgili çok fazla talep alınca Haziran için planlanan satış takvimi daha erkene çekilecek.
İstanbul’un çatıları yeşillenecek!
20.04.2015 16:18
Yeşil çatılar konusunda dünyadaki en büyük organizasyon olan 4. Uluslararası Yeşil Çatı Kongresi bu yıl ilk kez İstanbul’da düzenleniyor.
Evdekifirsat.com konut marketi gibi çalışıyor
20.04.2015 16:07
Tüketicinin isteği doğrultusunda markalı konutların satış ve pazarlamasını yapan Evdekifirsat.com, şimdi de beyaz eşyaları hediye ediyor.
Ev kadınıydı, imalathane kurup patron oldu!
20.04.2015 14:22
Eşinden boşandıktan sonra 4 çocuğuna bakmak için mantı yapıp satarak para kazanmaya çalışan Fadime Şahin, şimdi 4 kişiye istihdam sağlıyor.
İş ve işçi güvenliğinde yeni dönem!
20.04.2015 13:57
Doka koruma perdesi sayesinde işçiler yüksekte güvenli oluyor ve 50. katta bile zeminde çalışıyormuş gibi hissediyor.
Ofiste akıllı mobilya dönemi başladı!
20.04.2015 13:29
Günün büyük kısmının geçirildiği ofislerde tercih, kolay kullanım sunan ve sağlıklı mobilyalar oluyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000