Innovia 3'te 660 LİRA TAKSİTLE DAİRE!

Innovia 3'te 660 LİRA TAKSİTLE DAİRE! Yeşil İnşaatın Beylikdüzü’nde temelini attığı Innovia 3 projesinde 1+1’ler 660 TL taksitle satılıyor.
13.03.2010 - 15:48
Yazı Boyutu

İstanbul'un hızla gelişen ve birbirinden cazip konutları barındıran Beylikdüzü semtinde 2012 yılının Haziran ayında teslim edilmesi planlanan Innovia 3 projesi 375 bin metrekare alan üzerinde toplan 14 bin konuttan oluşacak. Toplam 5 etaptan oluşan ve satışı etap etap gerçekleştirilen projenin ilk etabı  teslim edildi. Bin 73 konutun bulunduğu projenin ikinci etabında ise 3 bin 500 konut bulunuyor.

Fiyatlar 44 bin TL ile 118 bin TL arasında farklılık gösterirken, 1+0 konutların 40 ay vadeli fiyatı 51 bin TL, aylık sabit taksidi 510 TL. 1+1 konutların 40 ay vadeli fiyatı 66 bin TL, aylık sabit taksidi 660 TL. 2+1 konutların 40 ay vadeli fiyatı 125 bin TL, aylık taksidi 938 TL. 3+1 konutların 40 ay vadeli fiyatı 136 bin 500 TL, aylık sabit taksidi 1024 TL.'ye tercih edilebiliniyor. Ayrıca projede bahçeler, süs havuzları, şelaleler, yüzme havuzları, spa merkezi, terapi odaları, basketbol sahası, buz pateni pisti, tenis kortları bulunuyor.
 

İletişim bilgileri
Web: www.innovia.com.tr
E-posta: info@yesilinsaat.com.tr

Tel: 0 212 414 08 00 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000