Divan Residence Halkalı’da hemen teslim daireler! 150 bin TL!

Divan Residence Halkalı’da hemen teslim daireler! 150 bin TL! Kuzu Grup tarafından Halkalı'da hayata geçirilen Divan Residence projesinde daireler 150 bin liradan başlayan fiyatlarla sahiplerini bekliyor. Üstelik hemen teslim!
04.11.2010 - 04:31
Yazı Boyutu

 

Kuzu Grup tarafından İstanbul halkalı'da inşa edilen Divan Residence, büyüklükleri 57 ile 111 metrekare arasında konutlardan oluşuyor. Divan Residence'ta 1+1'lerin fiyatları 150 bin TL ile 260 bin TL arasında değişiyor. İnşaatı tamamlanan ve hemen teslim edilen Divan Residence'ta 2+1 daireler ise 225 bin TL ila 340 bin TL'ye satılıyor.

120 aya kadar yüzde 0.95 faiz oranından konut kredisinin kullanıldığı Divan Residence'ta yüzde 10 peşinatla konut kredisi kullanılabiliyor.

Kuzu Grup bünyesinde uygulanan kampanyaya göre de yüzde 5 verenler konut sahibi oluyor. Kampanyaya göre yüzde 5 peşinatın ardından 4 ayda b,ir 3 ara ödeme yapılıyor. Kalan bakiye ise 60 ay boyunca sıfır faizle ödeniyor.    

Mart 2008'de başlayan projede konut teslimleri geçen mayıs ayından itibaren başladı. Şu an projenin yüzde 20'sinde yaşam sürüyor. Toplam 743 daire ve 26 dükkanın bulunduğu Divan Residence'ın şu ana kadar yüzde 80'inin satışı yapıldı.

 

Divan Residence iletişim bilgileri

Web: www.divanresidence.com

E-posta: iletisim@divanresidence.com

Tel: 0 212 444 98 00

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000