Vadi İstanbul projesi Kasım'da satışa çıkacak!

Vadi İstanbul projesi Kasım'da satışa çıkacak! Ayazağa'da hayata geçirilen olan Vadi İstanbul, Artaş İnşaat, Aydınlı Grup ve Keleşoğlu İnşaat imzasıyla inşa ediliyor
08.10.2012 - 09:54
Yazı Boyutu

Kağıthane'de hayata geçirilen olan Vadi İstanbul, Artaş İnşaat, Aydınlı Grup ve Keleşoğlu İnşaat imzasıyla inşa ediliyor. Kasım'da satışa çıkması beklenen Vadi İstanbul, Kağıthane'deki Evyap Fabrikası'nın arazisi üzerine konumlandırılıyor.

Vadistanbul 3 etap!

3 etaptan meydana gelen Vadi İstanbul'un ilk etabı 50 bin metrekare arsa üzerine kuruluyor. İlk etabında 1.100 konutun yer alması planlanan Vadi İstanbul'un tamamında 3 bin konut bulunuyor. 2016 yılında tamamlanması hedeflenen Vadi İstanbul, alışveriş merkezi, rezidans, ofis ve otel konseptiyle yükseliyor. 
 
İstanbul'un yaşam tarzını; su, peyzaj, orman ve inanılmaz rahat ulaşım imkanıyla İstanbullulara armağan etmek için Kağıthane'de hayat bulan Vadi İstanbul'da konutların alanları 65 metrekare ile 240 metrekare arasında değişiyor.
 
Vadi İstanbul projesinin arsa görüntüleri için tıklayınız
 
Vadi İstanbul İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.avrupakonutlari.com/
Telefon: 444 38 25
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000