Didim’de nazım imar palını değişikliği onaylandı

Didim’de nazım imar palını değişikliği onaylandı Özelleştirme Yüksek Kurulu, Maliye hazinesi ve Türkiye Elektrik Dağıtım AŞ. (TEDAŞ) mülkiyetindeki taşınmazlara yönelik, Nazım İmar Planı Değişikliği yapılmasını onayladı
21.04.2010 - 23:22
Yazı Boyutu

 

Özelleştirme Yüksek Kurulu (ÖYK), Maliye hazinesi ve Türkiye Elektrik Dağıtım AŞ. (TEDAŞ) mülkiyetindeki taşınmazlara yönelik, Nazım İmar Planı Değişikliği yapılmasını onayladı.

ÖYK'nın konuya ilişkin kararları Resmi Gazete'de yayımlandı. Buna göre, Maliye hazinesine ait Aydın'ın Didim İlçesi, Gevrek Mevkii sınırları içerisinde yer alan 12677, 12678, 12679, 12680, 12681, 12682, 12683, 12684 parsel numaralı taşınmazları içeren alan üzerinde yapılaşma koşulları "tatil köyü, günübirlik turizm tesis alanı, park, yaya yolu, araç yolu ve otopark" fonksiyonları önerilmesine ilişkin hazırlanan 1/1000 ölçekli uygulama imar planı ve 1/5000 ölçekli nazım imar Palını değişikliği onaylandı.
 
Öte yandan TEDAŞ'a ait Elazığ merkez ilçe, Şahinkaya Mahallesi sınırları içerisinde yer alan 2150 parsel numaralı taşınmazı kapsayan alan üzerinde, "konut alanı, ortaöğretim tesis alanı, belediye hizmet alanı, teknik altyapı alanı, yeşil alan ve yaya yolu" fonksiyonları önerilmesine ilişkin hazırlanan 1/5000 ölçekli Nazım İmar Planı Değişikliği ve 1/1000 ölçekli Uygulama İmar Planı değişikliği de onaylandı.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000