Greenox Urban'da Anneler Günü’ne özel indirim!
Greenox Urban'da Anneler Günü’ne özel indirim!
Ispartakule 6. Etap arsasının 1. oturum tarihi!
Ispartakule 6. Etap arsasının 1. oturum tarihi!
Teknik Yapı, yüksek kaliteyi Denizli'ye taşıyor!
Teknik Yapı, yüksek kaliteyi Denizli'ye taşıyor!
Londra'da ev kiraları lüks otel fiyatlarıyla yarışta!
Londra'da ev kiraları lüks otel fiyatlarıyla yarışta!
Elazığ ve Antalya örnek akıllı şehirler olacak!
Elazığ ve Antalya örnek akıllı şehirler olacak!

Emlaktasondakika

Ziraat Bankası Personeli Vakfı 4 ilde sekiz gayrimenkul satıyor!

Ziraat Bankası Personeli Vakfı 4 ilde sekiz gayrimenkul satıyor! Ziraat Bankası Personeli Vakfı Aydın, Balıkesir, Ankara ve Mersin’de toplam 8 gayrimenkulü satışa çıkardı
2013-02-19 - 08:28 19.02.2013 - 08:28 
Yazı Boyutu

 

Ziraat Bankası Personeli Vakfı Aydın, Balıkesir, Ankara ve Mersin'de toplam 8 gayrimenkulü satışa çıkardı. Vakıf tarafından satışa çıkarılan taşınmazların ilk ihalesi 13 Mart 2013 günü saat 19.00'da yapılacak. İhale tarihinde satılamayan taşınmazların yeni ihaleleri sürekli devam edecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Teknik Yapı, Evora Denizli’yi görücüye çıkardı
06.05.2016 11:23
Emlak Konut ve Teknik Yapı ortaklığında hayata geçirilen Evora Denizli'de satışlar başladı.
Işıklar Yapı, Ekoklinker ile 50 bin ton satış hedefi koydu
06.05.2016 10:39
Isı ve ses yalıtımına sahip Ekoklinker ürününü tanıtan Işıklar Yapı ürünleri, ince yapısıyla yapıların metrekarelerinin artmasını sağlamayı amaçlıyor.
Golden Tulips Kartal ne zaman teslim edilecek?
05.05.2016 14:01
Kartal'da Suat Altın İnşaat imzasıyla inşa edilen Golden Tulips projesinde fiyatlar 429 bin TL'den başlıyor.
Dap Teras Kule'de fiyatlar 240 bin TL'den başlıyor
05.05.2016 10:42
30 katlı 2 bloktan oluşan Teras Kule projesinde satışlar başlıyor.
Vaditepe Başakşehir 2. Etap ÇED sürecine girdi
04.05.2016 17:44
KİPTAŞ tarafından Başakşehir Hoşdere Mahallesi’nde hayata geçirilen Vaditepe Başakşehir projesinde ÇED süreci başladı.
Türkiye genelinde yurt kapasitesi 700 bine çıkartılacak
04.05.2016 15:06
KYK Genel Müdürü Sinan Aksu, yurt kapasitesinin 700 bine çıkartılmasının hedeflendiğini söyledi.
Belçikalı Oasiq, annelere yapboz gibi oturma köşesi tasarladı
04.05.2016 11:06
Belçikalı bahçe mobilyası markası Oasiq’in Yland Koleksiyonu, farklı ve kullanışlı bir Anneler Günü hediyesi olarak dikkat çekiyor.
Taşkent'te tramvay dönemi sona erdi
03.05.2016 15:40
Özbekistan'ın başkenti Taşkent'te tramvay rayları, caddelerin genişletilmesi için sökülüyor
Emlak sektöründe Central Park sevdası!
03.05.2016 11:10
Cengiz Semercioğlu bugünkü köşesinde emlak sektörünün son zamanlardaki Central Park vurgusunu konu aldı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000