Esenkent’in yeni yüzü  Evalpark İstanbul lanse edildi
Esenkent’in yeni yüzü Evalpark İstanbul lanse edildi
Polonyalı tasarımcıdan 1 odalı mükemmel daire!
Polonyalı tasarımcıdan 1 odalı mükemmel daire!
 Evalpark İstanbul, en az yüzde 35 prim getirecek
Evalpark İstanbul, en az yüzde 35 prim getirecek
Konut kredisi faiz oranları yönünü arıyor
Konut kredisi faiz oranları yönünü arıyor
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda devir teslim yapıldı!
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda devir teslim yapıldı!

Emlaktasondakika

Yozgat Sorgun’da icradan satılık 9 daire 5 dükkan! 1milyon 425 bin 333 liraya!

Yozgat Sorgun’da icradan satılık 9 daire 5 dükkan! 1milyon 425 bin 333 liraya! Yozgat Sorgun İcra Dairesi, Agahefendi Mahallesi sınırlarında yer almakta olan 9 daire ve 5 dükkanı toplamda 1 milyon 425 bin 333 lira bedelle satışa çıkardı
2013-03-25 - 10:19 25.03.2013 - 10:19 
Yazı Boyutu

 

Yozgat Sorgun İcra Dairesi, Agahefendi Mahallesi sınırlarında yer almakta olan 9 daire ve 5 dükkanı toplamda 1 milyon 425 bin 333 lira bedelle satışa çıkardı. 894 metrekare arsa üzerinde inşa edilmiş olan daire ve dükkanların ihalesi 2 Mayıs 2013 günü saat 09.00 ile 11.15 arası Sorgun Adalet Sarayı önünde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ikinci satış 27 Mayıs 2013 günü aynı yer ve saatte gerçekleşecek.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Etiyopya'da Koveşa Barajı için anlaşma imzalandı
26.05.2016 09:44
Etiyopya, ülkenin güneyindeki Omo Nehri üzerine baraj inşası için bir İtalyan şirketi ile anlaşma imzaladı.
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
'Viasea Akvaryum' kapılarını açıyor
25.05.2016 14:31
İstanbul’un en uzun su altı tüneline sahip akvaryumu ‘Viasea’ haziran ayında açılıyor.
Savcılık Dumankaya hakkındaki tahliye kararına itiraz etti
24.05.2016 17:41
Paralel yapı soruşturması kapsamında tutuklanan ve geçtiğimiz günlerde serbest bırakılan 6 kişinin tahliye edilmesine itiraz edildi.
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50
Anadolu Grubu’nun gayrimenkul sektörüne giriş yaptığı markası AND Gayrimenkul, Kartal’ı renklendirmeye geliyor.
Mantolama ile yaz-kış tasarruf edin!
20.05.2016 14:36
Mantolama, ısıtma ve soğutma amacıyla yapılan harcamaları azaltarak yüzde 50’ye varan tasarruf sağlıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000